Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

KVTES-mestari -verkkokurssi on tiivis perehdyttämispaketti kunnan ja kuntayhtymän uudelle henkilöstölle, erityisesti esimiesasemassa oleville. Kurssilla pääset soveltamaan KVTES:n sopimusmääräyksiä tavallisiin käytännön tilanteisiin ja samalla etsimään tietoa oikeista lähteistä. Kurssi sopii myös SOTE-sopimuksen soveltajille.

Käytännönläheiset tehtävät ja palautetta
Tehtävät koostuvat lyhyistä käytännönläheisistä esseetehtävistä ja monivalintatehtävistä. Osaan tehtävistä saat henkilökohtaisen palautteen kurssin asiantuntijoilta.

Kurssin suorittaminen ja todistus
Kurssi on kokonaan etäopiskelua. Oppimisympäristö toimii kaikilla laitteilla ja käyttöön tarvitaan vain verkkoyhteys. Tehtäväsarjoille on annettu palautusaikataulu, jonka puitteissa tehtäviä voi tehdä silloin kuin itselle parhaiten sopii. Kurssin suorittaminen edellyttää keskimäärin kolmen päivän työpanosta ja kurssin suoritettuasi saat todistuksen.

Edellisen toteutuskerran saamaa palautetta:

"Tehtävät olivat monipuolisia ja käsittääkseni kattavia selvityksiä."

"Verkkoympäristö toimi hyvin ja tehtäviä oli mukava tehdä omaan tahtiin. Tehtävät olivat sopivan haastavia ja niihin vastatakseen tuli etsiä ja tulkita tietoa, joten tehtävien myötä oppi paljon uutta ja kurssi kehitti tiedonhakutaitoja."

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan!

KVTES-mestari -verkkokoulutuksessa sovelletaan sopimusmääräyksiä käytännön tilanteisiin tehtävien avulla.

Tuloratkaisut tahdittavat, sopimukset raamittavat
• Työ- ja virkaehtosopimukset
• Paikallinen sopiminen
• Työtaistelu, työtuomioistuin

Tervetuloa työhön!
• Virka- tai työsuhteen alkaminen
• Työnantajan oikeudet ja velvollisuudet
• Työntekijän oikeudet ja velvollisuudet
• Virka- tai työsuhteen päättyminen

Mistä palkkaa maksetaan ja kuinka paljon?
• Tehtäväkohtainen palkka
• Henkilökohtainen palkka
• Tulospalkka
• Työaika
• Yli-, lisä-, yö- ja vuorotyö

Onko elämää työn ulkopuolella?
• Vuosiloma
• Sairausloma
• Perhevapaat

Mitä liksan lisäksi?
• Matkakustannukset
• Luontaissuoritukset

Kurssi on avattu sinulle, kun saat sähköpostiisi käyttäjätunnukset FCG Digikanavalle. Saat tunnukset sähköpostiisi ennen verkkokurssin alkua.

Nordberg, Noora
Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Henkilöstöjohtaja
Sorvanto, Katariina
KataKoski Oy
Työyhteisövalmentaja ja juristi

Hinta on 490 € + alv 24 % / hlö

3–10 hlöä: osallistujakohtainen hinta on 460 € + alv
11–20 hlöä: osallistujakohtainen hinta on 440 € + alv
21–30 hlöä: osallistujakohtainen hinta on 400 € + alv
30 hlöä tai enemmän: osallistujakohtainen hinta on 360 € + alv

Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 26.2.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Kurssi on tarkoitettu kaikille kuntien ja kuntayhtymien sekä hyvinvointialueiden työntekijöille ja viranhaltijoille, erityisesti esihenkilöille.

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi