Oletko koskaan haaveillut assistentista, jolle voisit delegoida tylsät ja toistuvat tehtävät, ja joka auttaisi sinua tiedon etsimisessä ja valmistelevissa töissä? Nyt unelmasi on toteutunut! Microsoft M365 Copilot on juuri se apuri, joka hoitaa kaikki nämä tehtävät ja vielä enemmän.

Jotta voimme hyödyntää Copilotin mahdollisuuksia, on meidän ymmärrettävä sen toimintaperiaatteet ja opittava keskustelemaan sen kanssa sujuvasti. Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä kaikkea Copilotilla voi tehdä ja miten saat siitä parhaat ajansäästölliset hyödyt.

Tässä koulutuksessa Microsoft 365 Copilotin sovelluksista estradille pääsevät: Teamsin, Outlookin, Loopin ja OneNoten Copilotit.

Huom! Suosittelemme osallistujille maksullista Copilot tiliä, jotta koulutuksesta saa mahdollisimman paljon irti. Ilmaistileissä on käyttörajoja, jotka saattavat vaikuttaa koulutuksen seuraamista, sillä kaikki esimerkit näytetään maksullisen version avulla. Tai vastaavasti, jos harkitset maksullisten tilien hankkimista, tule koulutukseen tutustumaan maksullisten sovellusten lisähyödyistä.

Tervetuloa mukaan oppimaan ja inspiroitumaan!

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Tämä koulutus on osa laajempaa Copilot - koulutuskokonaisuuttaVoit myös osallistua vain tähän webinaariin.

Ilmoittauduthan 15.11. mennessä

11.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Koulutuksen sisältö:

• Mitä eroa on Microsoft Copilotilla ja Microsoft 365 Copilotilla?
  • Mitä asioita on otettava huomioon tekoälyavustajan kanssa työskennellessä?
  • Miten keskustelen tekoälyavustajan kanssa?
  • Miten saan valjastettua tekoälyavustajan tekemään kokousmuistiot ja muut tylsät tehtävät?

Kouluttajina Senior Consultant Karoliina Heikkilä ja Cloud Consultant Simo Ahtiainen, Netox Oy

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Ahtiainen, Simo
Netox Oy
CloudPadawan, Cloud Consultant

Simo kouluttaa ja konsultoi M365 työkalujen käyttöä loppukäyttäjille. Simon työpöydällä on kattavasti eri koulutuksia Microsoftin palveluista sekä erityisesti Microsoft 365 Copilotista. Copilotin osalta Simo toimii teknisissä käyttöönotoissa, koulutuksissa sekä auttaa organisaatioita jalkauttamaan palveluita ja työtapamuutoksia. Simo toivoo, että kaikki työntekijät löytävät itselleen sopivia työtapoja ja teknologiaa, joka tukee arkisissa tehtävissä. Tavoitteena on tehdä työn tekemisestä mukavampaa, helpompaa ja yksilölle sopivaa.
Simon kokemus ja osaaminen opetusalan eri tehtävistä auttaa kohtaamaan ihmiset omana itsenään ja löytämään jokaiselle oman tavan oppia ja hyödyntämään teknologiaa työn sujuvoittamiseksi.

Häkkinen, Karoliina
Netox Oy
PilviEnkeli, Senior Consultant

Karoliina toimii Netoxin riveissä kouluttajana ja konsulttina, keskittyen erityisesti M365-tuottavuustyökaluihin sekä Microsoft 365 Copilotin hyödyntämiseen. Hänen visionsa on kehittää suomalaista työskentelykulttuuria niin, että työntekijät ovat tekemisen ytimessä. Hallitsemalla sovellukset mestarillisesti voidaan yksilön työtä helpottaa merkittävästi, ja kun tähän lisätään tekoälyavustajat, nostaa se pelin toiselle tasolle. Pitkä kokemus esihenkilötyöstä, sekä työstä eri rooleissa antaa Karoliinalle uniikin näkökulman työelämän koukeroihin ja täten ymmärryksen siihen, minkälaisia asioita täytyy tapahtua työskentelykulttuurin muutoksen aikaansaamiseksi.

Hinta on 230 € + voimassaoleva alv / hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Voit perua osallistumisesi maksutta 10.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

FCG Teams

Koulutus on suunnattu kaikille, jotka haluavat saada lisätehoja työhönsä Copilotin avulla tai ovat vasta tutustumassa kyseiseen ominaisuuteen. Webinaari sopii siis kaikille toimialasta tai työtehtävästä riippumatta, ja on erityisesti suunnattu julkishallinnon organisaatioille.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi