Ilmoittaudu
- +
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Haluatko oppia lisää sosiaalisen median hyödyntämisestä organisaatioiden viestinnässä? Tai kenties halajat lisää tietoa siitä, kuinka tiedote tulisi laatia ja tiedotustilaisuus järjestää?

Tiedottaminen ja ulkoinen viestintä ovat suuressa roolissa organisaation maineenhallinnassa, minkä vuoksi olisi tärkeää hallita erilaiset tiedotus- ja viestintäkanavat. Tämän lisäksi on tärkeää ymmärtää sosiaalisen median voima niin yrityksen positiivisen, kuin negatiivisenkin maineen luomisessa.

Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssilla käydään läpi tiedottamista ja hyvää tiedotetta, mediasuhteita sekä erilaisia sosiaalisen median kanavia ja somekohuja. Lisäksi pääset oppimaan, kuinka hyödyntää blogeja, vlogeja tai podcasteja

Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssi kuuluu Viestintä & vuorovaikutus -kurssipakettiin ja on osa Työntekijän Digiakatemiaa.


Kurssin suoritus 

  • Tunnukset: Pääset suorittamaan opintoja ilmoittautumisen jälkeen Oma FCG:n kautta.
  • 2kk suoritusaika: Ilmoittauduttuasi sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 2 tuntia aikaa.
  • Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella. 

Ohjelma

Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssi (2h)

  • Tiedottamisesta
  • Hyvän tiedotteen ainekset
  • Tiedotteen jakelu
  • Tiedotustilaisuudesta
  • Mediasuhteista
  • Sosiaalinen media yleisesti
  • Sosiaalisen median tilastoja
  • Somekohuista
  • Blogi/Vlogi/Podcast

Tervetuloa opiskelemaan verkossa! Voit aloittaa opiskelut milloin vain.

Asiantuntijat

Leino, Teija
iTello Oy
yrittäjä, viestinnän asiantuntija, MAT, Mti
Teija on markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilainen sekä kokenut kouluttaja. Hän on tehnyt pitkän, yli 20 vuoden työuran, media-alalla ja käytännössä elänyt median murroksen. Teijan laaja-alainen kokemus mediasta, sanomalehdestä someen, näkyy käytännössä hänen otteessaan toteuttaa markkinoinnin ja viestinnän suunnittelua, konsultointeja ja koulutuksia. Lisäksi hänellä on 20 vuoden ajalta kokemus kunnallisesta ja seutukunnallisesta päätöksenteosta muun muassa kunnanhallitustyöskentelystä yhteensä 16 vuotta. Teija onkin erikoistunut erityisesti kuntien viestintään ja markkinointiin. Poliittisia luottamustoimia hänellä ei enää ole ollut vuoden 2012 jälkeen. Teija innostuu kaikesta uudesta ja saa muutoksesta voimaa mennä eteenpäin. ”Haluan hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän eri kanavia mahdollisimman 
tehokkaasti ja saada niistä kaiken irti”, sanoo Teija.

Hinnat

Hinta on 120 € + voimassa oleva alv per käyttäjä

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 490 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 990 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 1 490 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 2 190 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 2 990 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 3 990 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 4 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi. 

Sijainti

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Kenelle

Kurssi sopii kenelle tahansa viestinnästä ja tiedottamisesta kiinnostuneelle.

Lisätietoa

Bräysy, Joonas
Tuoteomistaja
Joonas.Braysy@fcg.fi
+358 41 731 3340
Asiakaspalvelu, koulutukset
koulutusinfo@fcg.fi
041 730 9011
Tavoitettavissa arkisin 8.30-15.00