

Työpaikkailmoitus on merkittävä osa onnistunutta rekrytointiprosessia. Työpaikkailmoituksen tärkeimpänä tehtävänä on ennen kaikkea varmistaa oikean henkilön löytyminen avoinna olevaan tehtävään, mutta samalla se antaa loistavan mahdollisuuden vahvistaa työnantajamielikuvaa potentiaalisille hakijoille.
Millainen onkaan houkutteleva hakuilmoitus, entä mitä tietoja sen tulisi sisältää tehtävään soveltuvien hakijoiden tavoittamiseksi ja rekrytointiprosessin sulavan etenemisen varmistamiseksi?
Muun muassa näiden kysymysten äärelle pysähdymme tässä käytännönläheisessä webinaarissa, jossa pääset kehittämään oman organisaatiosi hakuilmoituksista entistä tavoittavampia ja toimivampia.
Ilmoittauduthan 16.1. mennessä.
Hinnat
Hinta on 230 € / hlö + alv 24 %.
Jos organisaatiostanne osallistuu etänä 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 920 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1500 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2300 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2500 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2700 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 2900 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 4000 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 9.1.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Sijainti
FCG Zoom
Kenelle
Koulutus on suunnattu kaikille rekrytointiprosessiin ja työpaikkailmoituksen laatimiseen osallistuville henkilöille. Voit työskennellä esim. esihenkilönä, rekrytointipäällikkönä tai assistenttina.