Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Haluaisitteko oppia lisää ja tutustua jonkin toisen maan koulutuksen järjestämiseen, sosiaali- ja terveyspalveluihin, jätehuoltoon tai esimerkiksi pelastustoiminnan järjestämiseen? Toteutamme FCG:llä opintomatkoja sekä ulkomaille että kotimaahan.

Opintomatkojen sisältö, aikataulu ja laajuus suunnitellaan aina yhdessä tilaajan toiveiden mukaisesti. Toteutamme opintomatkoja sekä avaimet käteen -periaatteella että kevyemmin, kuten suunnittelemalla ja toteuttamalla teille pelkän ohjelman toivomaanne kohdemaahan. Voitte jättää huoleksemme kaiken, aina ruokailuiden järjestämiseen asti.

Lue lisää asiakastarinastamme, kun toteutimme Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunnalle opintomatkan Hollantiin.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeisiinne sopiva opintomatka!

Opintomatkan tarkempi ohjelma suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Hinta sovitaan erikseen.

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Helsinki

Opintomatkat soveltuvat kaikille opintomatkoista kiinnostuneille, kuten lautakunnille, organisaatioiden johtoryhmille, viranhaltijoille tai seurakuntien edustajille.

Kotamäki, Riikka
Asiakkuusvastaava