Tervetuloa perehtymään ajankohtaisiin teemoihin ja viettämään mukavia päiviä kollegoidesi kanssa!

Osastonsihteerillä on paljon vastuullisia tehtäviä ja hän taklaa työssään päivittäin hyvin haastaviakin tilanteita. Silpputyö, jatkuva muutos ja kiire haastavat ammattilaisen, joka tarvitsee työssään moninaista osaamista. Osastonsihteeri toimii tiedon solmukohdassa ja tehtävässä vaaditaan esimerkiksi nopeutta, joustavuutta, organisointitaitoja sekä toisten kohtaamiskykyjä.

Tule hakemaan koulutuspäivästä monipuolisia eväitä haastavassa tehtävässä kehittymiseen!

Aiemmat ajankohtaispäivät ovat saaneet kiitosta:

"Puhujat olivat hyviä, selkeitä. Ainahan uusia näkökulmia/ajatuksia saa näistä. Kiitos."

"Jokaisesta esityksestä sai kyllä omaan työhön vinkkejä ja työkaluja."

"Loogisesti toteutettu, mielenkiintoiset ja ajankohtaiset aiheet, sopivan rauhallinen rytmi, sopivasti tauotettu ja hyvät kouluttajat."

"Oikein hyvä koulutuspäivä, puhujat oli inspiroivia ja heitä oli ilo kuunnella."

"Puhujat hyvin valittuja, osa suorastaan mukaansa tempaavia, antoivat ajattelemisen aiheita oman työn suorittamiseen sekä hyviä ideoita."

Työskentelitpä sitten laboratoriossa, röntgenissä, poliklinikalla tai osastoilla, olet lämpimästi tervetullut osallistumaan, oppimaan uutta ja saamaan virtaa alkaneeseen syksyyn.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 550 € + alv 24 % / hlö.

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 17.9.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
HELSINKI

Koulutuspäivät on suunnattu kaikille julkisen ja yksityisen terveydenhuollon osastonsihteereille sekä muille terveysalan vastaavissa tehtävissä työskenteleville.

Majoitus

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
HELSINKI

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Sokos Hotel Presidentistä ajalle 1.-3.10.2024
Huoneet varattavissa 3.9. klo 18 asti (huoneita rajallinen määrä)

Standard yhden hengen huone 150 eur/huone/yö

Varaukset:
 Sokos Hotels Myyntipalvelu
 Puhelin: +358 300 870 000/yksittäiset huonevaraukset
 Sähköposti:
sokos.hotels@sok.fi
 Mainitse ystävällisesti tunnus FCG Osastonsihteerien koulutuspäivätvarausta tehdessä.

www.sokoshotels.fi– varauskoodi netissä BFCGOSASTONSIHTEERI

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv.

Huonevaraus tulee vahvistaa luottokortilla varauksen yhteydessä.

Huomioithan ystävällisesti, että tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla.

Maksutapa: Maksutapana käteinen, pankkikortti tai luottokortti.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi