Koulutus on suunniteltu perehdytykseksi kuntaan siirtyville hankinta-asiantuntijoille ja muille hankintojen parissa työskenteleville. Koulutuksen aikana käydään läpi kunnan päätöksentekojärjestelmä sekä toimintaa ohjaavat keskeiset asiakirjat, ja paneudutaan päätöksenteon kannalta olennaisiin kysymyksiin hankintojen toteuttamisen näkökulmasta.
Ilmoittauduthan 28.10. mennessä.
Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä
Hinnat
Hinta on 240 € + voimassaoleva alv / hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 21.10.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta.
Kenelle
Koulutus on suunnattu erityisesti kuntaan siirtyville tai kunnissa jo hetken aikaa työskennelleille hankinta-asiantuntijoille ja muille hankintojen ammattilaisille sekä johdolle.