Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Rafaela-järjestelmä - nyt on aika mitata

RAFAELA® -hoitoisuusseminaari kerää yhteen kaikki hoitoisuusasioiden ympärillä työskentelevät ja se tarjoaa ajankohtaista sekä käytännönläheistä tietoa hoitoalan ammattilaisille. Seminaari tarjoaa erinomaisen tilaisuuden yhteiseen keskusteluun, verkostoitumiseen sekä alan asiantuntijoiden kuulemiseen.

Seminaarissa lähestymme Rafaelan tuomaa tietoa ja tiedolla johtamista monesta eri näkökulmasta. Miten tietoa voi hyödyntää organisaation eri tasoilla? Miten onnistuu hoitoisuustiedon hyödyntäminen tulevaisuuden suunnittelussa? Kuulemme mm. Hermanni Hyytiälän puheenvuoron häiriökysynnästä: mihin kaikkeen ylimääräiseen hoitohenkilökunnalla menee aikaa?

Tutustu ohjelmaan ja tule mukaan!

Liity keskusteluun somessa #rafaela @FCG_Group

Rafaela-järjestelmä - nyt on aika mitata

Päivän puheenjohtajana asiantuntija Emmi Savola, FCG Finnish Consulting Group Oy

Keskiviikko 24.4.

9.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvi

10.00    Seminaarin avaus - tervetuloa!
Keynote: Tavoitteiden ja unelmien saavuttamisesta, motivaatiosta ja itsensä johtamisesta
Palomies Jari Saario

10.45    Hoitoisuustiedon käyttö tulevan suunnittelussa – onko peräpeiliin katsominen?
Ylihoitaja Anne Rintala, Pirkanmaan hyvinvointialue

11.15    Voiko hoitoisuustietoon luottaa?
Osastonhoitaja, hoitotyön tiedonhallinnan asiantuntija, FT Jaana Junttila, Pohjois-Savon hyvinvointialue

12.00    Lounas

13.00    Tiedon hyödyntäminen organisaation eri tasoilla
Johtava ylihoitaja Nina Fagerholm, HUS

14.30    Iltapäiväkahvit

15.00    Häiriökysyntä – organisaatiolähtöisten toimintamallien kallis hinta
Johtava asiantuntija Hermanni Hyytiälä

16.00    Rafaelan ajankohtaiset ja vuoden organisaation ja henkilön julkistaminen
Erityisasiantuntija Sanna Kautto ja asiantuntija Emmi Savola, FCG Finnish Consulting Group Oy

16.30    Ensimmäisen päivän päätös

18.00    Buffet illallinen

Torstai 25.4.

9.00    Tervetuloa toiseen päivään!
Luokittelun ja tiedon hyödyntämisen työpajatyöskentelyä

Työpaja 1 Vuodeosasto
Projektipäällikkö Iro Manninen, HUS

Työpaja 2 Poliklinikka
Asiantuntija Emmi Savola, FCG Finnish Consulting Group Oy

Työpaja 3 Hoitotyön johto
Erityisasiantuntija Sanna Kautto, FCG Finnish Consulting Group Oy ja johtava ylihoitaja Nina Fagerholm, HUS

12.00    Lounas

13.00    Rakenteinen kirjaaminen
Johtajaylihoitaja Minna Mykkänen, Pohjois-Savon hyvinvointialue

13.30    Iltapäiväkahvit

14.00    Laadunvarmistuskäynnistä käytäntöön – kuinka hyödyntää laadunvarmistusraporttia, arjen esimerkit Keusotesta
Erityisasiantuntija Ulla Palomäki, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue

15.00    Seminaarin päätös

Ohjelma täydentyy. Muutokset mahdollisia.

Fagerholm, Nina
HUS-yhtymä
johtava ylihoitaja
Hyytiälä, Hermanni
Johtava asiantuntija

Hermanni on systeemiajattelun huippuasiantuntija ja johdon neuvonantaja, joka tekee keynote-puheenvuoroja ja tekoälyn avulla näkymättömiä asioita näkyväksi johdolle. Hän on erikoistunut organisaatioiden kyvykkyyden parantamiseen auttamalla päättäjiä tekemään parempia asioita, ei vain vanhoja asioita paremmin. Hermanni on vuosia työskennellyt kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettujen nykyaikaisen johtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntijoiden parissa. Hän on Olli-Pekka Heinosen kanssa myös ainoa suomalainen vaikuttaja, joka on kirjoittanut artikkelin maailman talousfoorumin sivustolle. Hermannin sanoin: “Maailman muuttuminen ja monimutkaisuus eivät ole suurin haasteemme. Suurin haasteemme on, jos kohtaamme tällaisen maailman vanhentuneilla yhteistyön muodoilla."

Junttila, Jaana
Savola, Emmi
FCG Finnish Consulting Group Oy
Asiantuntija

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
Kuntien, kuntayhtymien ja hyvinvointialueiden asiakkaat:
23.2.2024 mennessä 590 € + alv 24 %
24.4.2024 mennessä 690 € + alv 24 %

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
25.3.2024 mennessä 570 € + alv 24 % / hlö

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt):
Muiden organisaatioiden asiakkaat:
23.2.2024 mennessä 690 € + alv 24 %
24.4.2024 mennessä 790 € + alv 24 %

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Lisäämme laskutuslisän 5 € (+ alv 24 %).

Kaikille RAFAELA-järjestelmää käyttäville ja hoitoisuusasioiden kanssa työskenteleville.

Majoitus

Kiintiöhinnat voimassa 23.4.-25.4.2024

Misty Comfort, yhden hengen huone 135,00 € / vrk
Misty Comfort, kahden hengen huone 155,00 € / vrk

Majoitushintaan sisältyy:
Buffetaamiainen sekä hotellin asiakassaunojen käyttö.

Majoitusohjeet:
Majoitusvaraukset kiintiöstä Lapland Hotels Arenalle onnistuvat osoitteessa https://www.laplandhotels.com käyttämällä koodia ALLFCGRAFAELA.

Varauksen voi tehdä myös puhelimitse (+358 3 383 0500) tai sähköpostitse (arena@laplandhotels.com). Tarjoushinnan saa majoitukselleen mainitsemalla varauksen teon yhteydessä koodin ALLFCGRAFAELA.

Varaukset kiintiöstä tarjoushinnoin 26.3.2024 mennessä, jonka jälkeen päivän majoitushinnalla ja varausehdoilla.

Katso tarkemmat saapumisohjeet täältä: Info ja saapuminen - Lapland Hotels Arena - Lapland Hotels

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi