Rakennusvalvonnan peruskurssilla käsittelemme rakennusvalvonnan keskeisiä tehtäviä ja rakentamista ohjaavaa lainsäädäntöä sekä perehdymme rakennusvalvonnan hallinnollisiin menettelyihin. Kuulemme myös miten uusi rakentamislaki muuttaa käytäntöjä.

Koulutusohjelma koostuu kahdesta jaksosta:

I jakso 21.-23.1.2025

II jakso 12.-13.2.2025

Koulutusohjelman käyneet ovat pitäneet kokonaisuudesta:

” Erittäin osuva sisältö. Asiantuntevat esittäjät ja laadukkaat esitykset.

"Hyödyllistä tietoa, jota voi käyttää jokapäiväisessä työssä"

"Teemat olivat mielenkiintoisia ja ajankohtaisia."

Ilmoittaudu mukaan ja ota kunnan rakennusvalvonnan perusteet kerralla haltuun.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Koulutusohjelman osallistumismaksu 1350,00 EUR + alv 24%/hlö

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 6.1.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Scandic Park Helsinki

Peruskurssi on suunnattu varsinkin uusille rakennusvalvonnassa työskenteleville ja esimerkiksi rakennustarkastajan sijaisena toimiville. Kurssi toimii myös tehokkaana kertauspakettina.

Majoitus

Scandic Park Helsinki

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Scandic Park Helsingistä.

Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä.
Yksittäisen majoitusvarauksen peruutusehto riippuu majoittujan valitsemasta varaustyypistä.
Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan viimeistään 10 päivää ennen saapumista.

Varaukset: scandichotels.fi koodilla CGWM.

Varauksen vahvistamiseksi majoittujan tulee antaa hotellille voimassa olevat luottokorttitiedot.

Toivonen, Milla
Milla.Toivonen@fcg.fi