Taloushallinnossa tekoälyn tuomat hyödyt ovat selkeät: talouden prosessit virtaviivaistuvat, rutiinitehtävät poistuvat, virheet vähenevät ja työn tuottavuus lisääntyy.

Automaatioon perehtyminen on siis kannattava sijoitus, joka maksaa itsensä takaisin.

Webinaarissa lähestyt käytännön läheisten case-esimerkkien ja oppien kautta robotiikan ja tekoälyn käyttökohteita kuntien, kuntayhtymien, hyvinvointialueiden ja seurakuntien taloushallinnossa. Saat käytännönläheisiä vinkkejä automaatiokehityksen johtamiseen sekä pääset perehtymään yleisimpien ongelmien ratkaisemiseen työpajassa.

8.50 Linjat avataan

9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Eeva Valtonen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Interaktiivinen työpaja

• Työpajassa käsitellään ennakkotehtävää
  • Case-esimerkit ennakkotehtävistä

​​​​​​​​​​​​​​Miten hyödynnän tekoälyä asiantuntijatyössä? Käytännön esimerkkejä

Automaatio taloushallinnossa, mitä ajankohtaista?

12.00 Koulutuksen päätös

Kouluttajana johtaja Maria Vuontisvaara, Most Digital Oy

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Vuontisvaara, Maria
Digia Oyj
Head of Consulting and Partnerships, Most Digital Oy
Maria on dynaaminen ja innovatiivinen johtaja, jolla on 20 vuoden kansainvälinen kokemus taloushallinnon prosesseista ja projektijohtamisesta. Maria on ennen kaikkea ihmisten johtaja, jolla on vankka työkokemus yrityksen strategian, hallinnon ja rahoituksen parista. Hänessä yhdistyy analyyttinen ajattelutapa ja loistavat johtamistaidot kykyyn toimia paineen alla ja hallita useita tehtäviä samanaikaisesti.

Hinta on 390 € + alv 24 % / hlö

71 -100 hlöä hinta yhteensä 5500 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 4.3.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Taloushallinnon prosessien vastuuhenkilöille ja kehittämisestä kiinnostuneille ja sen parissa työskenteleville vastuuhenkilöille, joiden tehtävänimikkeinä voisivat olla esimerkiksi toimialapäällikkö, suunnittelija, kehittämispäällikkö, pääkirjanpitäjä, kirjanpitäjä, johtaja, it-suunnittelija, tietohallintopäällikkö, laskentapäällikkö, palveluasiantuntija, taloussuunnittelija, controller, taloussuunnittelupäällikkö, järjestelmävastaava, talousjohtaja, talousasiantuntija, taloussihteeri, rahoitussuunnittelija, konsernitalouspäällikkö, talousarviopäällikkö, it-asiantuntija.

Valtonen, Eeva
Eeva.Valtonen@fcg.fi