Valitse osallistumistapa

Sivistystoimen talous- ja rahoituspäivät - sivistystoimen alkuvuoden päätapahtuma!

Tilaisuus kokoaa jälleen yhteen sivistystoimen johdon syventymään talous- ja rahoitusasioihin sekä talouden laskentaperusteisiin. Paneudumme myös toimialan ajankohtaisiin uudistuksiin ja säädösmuutoksiin sekä tulevaisuuden näkymiin.

Talous- ja rahoituspäivät on suosittu ja odotettu kohtaamisfoorumi, mikä on suunnattu laajasti sivistystoimen johdolle, talousjohdolle ja luottamushenkilöjohdolle. Tilaisuus tuotetaan FCG:n ja Suomen Kuntaliiton yhteistyönä.

Aiempien vuosien teemat ja puhujat ovat saaneet kiitosta:

"Teemat olivat hyvinkin ajankohtaisia. Puhujat olivat selkeitä. Kompakti paketti."

"Hyvä koulutus ja sen asiasisältö"

Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät, hyvinvointialueet ja valtio:

14.12.2024 mennessä 610€ +alv 24%
12.2.2025 mennessä 710€ +alv 24%

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille, hyvinvointialueille ja valtiolle, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille, hyvinvointialueille ja valtiolle, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

13.1.2025 mennessä 580€ +alv 24% / hlö

Muut organisaatiot (julkiset ja yksityiset yhtiöt, säätiöt):

14.12.2024 mennessä 710€ +alv 24%
12.2.2025 mennessä 810€ +alv 24%

Osallistumismuodon vaihtaminen:

Osallistumismuodon (paikan päällä/etänä) voi vaihtaa kuluitta 8 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen tehdystä vaihdosta veloitamme 60 € + alv.

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5€ (+ alv 24 %).

Scandic Helsinki Hub

Talous- ja rahoituspäivät on suunnattu laajasti sivistys- ja opetustoimen johdolle, talousjohdolle ja luottamushenkilöjohdolle. Tilaisuus tuotetaan FCG:n ja Suomen Kuntaliiton yhteistyönä.

Blom, Nana
Nana.Blom@fcg.fi