Valitse osallistumistapa

Suun terveydenhuollon syksyn tärkein tapahtuma!

Mikä puhututtaa suun terveydenhuollossa syksyllä 2024? Suomen Hammaslääkäriliiton kanssa yhteistyössä suunniteltuun ajankohtaispäivään kootaan päivänpolttavimmat aiheet ja asiantuntijat.

Päivä tarjoaa erinomaisen tilaisuuden kollegoiden kohtaamiseen ja keskusteluun ajankohtaisista suun terveydenhuollon asioista sekä tulevista muutoksista. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Lämpimästi tervetuloa!

Palautetta vuoden 2023 tilaisuudesta:

Mielenkiintoinen koulutuspäivä ja asiasisältö.

Ajankohtaan sopivat aiheet!

Koulutus oli hyvä, yhtenäinen kokonaisuus.

Hyvin toimi kaikki ja hyvin pysyi mukana, vaikka olin etänä.

24.8.2024 mennessä 390€ + alv 24%
23.10.2024 mennessä 450€ + alv 24%

Ryhmähinta, jos organisaatiosta osallistuu 5 tai useampi henkilö.
23.10.2024 mennessä 350€ + alv 24% / hlö

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalinohjelmassa mainitut ateriat ja etäosallistuville teknisen toteutuksen. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5€ (+ alv 24%).

Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

Huom!

Tapahtuman toteutusmuoto saattaa muuttua riippuen etä- ja lähiosallistujien määrästä.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismuodon voi vaihtaa kuluitta 8 vrk. ennen tapahtumaa tai sairastapauksessa.

Original Sokos Hotel Tripla

Ajankohtaispäivä on suunnattu johtaville hammaslääkäreille ja vastaavan hammaslääkärin erityispätevyyden suorittaneille tai sitä suorittamassa oleville, suun terveydenhuollon esimiehille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi