Teknisen johdon päivillä kuulet tuoreimmat päivitykset lainsäädännön ja hallinnonalan muutoksista ja saat katsauksen toimialan kehityshankkeista.

Teknisen johdon päivien teemoina on rakennetun ympäristön lainsäädännön uudistaminen ja kuntien sote-tilojen tulevaisuus.

Kuulet tuoreimmat tiedot:

• Uudesta rakentamislaista
  • Tilannekatsaukset alueidenkäyttölakiin, yhdyskuntarakentamislakiin ja yhdyskuntakehittämislakiin

Lisäksi ohjelmassa mm. teknisen toimen tuottavuus.

Osallistumismaksu

Olemme uudistaneet hinnoitteluamme - mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Julkisen sektorin asiakkaat:
20.9.2024 mennessä 690 € + alv 24%
19.11.2024 mennessä 790 € + alv 24%

Ryhmähinta julkisen sektorin asiakkaille jos organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
21.10.2024 mennessä 670 € € + alv 24% / henkilö

Yksityisen sektorin asiakkaat:
Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa, hinta
20.9.2024 mennessä 790 € + alv 24 %
19.11.2024 mennessä 890 € + alv 24 %

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5€ (+ alv 24 %).

Viimeinen veloitukseton peruutuspäivä 21.10.2024.

Scandic Park Helsinki

Teknisen johdon päivät on suunnattu kaikenkokoisten kuntien tekniselle johdolle.

Majoitus

Scandic Park Helsinki

Scandic Park Helsinki tarjoaa majoittujille alennusta päivän hinnasta. Varaukset tehdään osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä varauskoodia FIARB.

Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä.

Yksittäisen majoitusvarauksen peruutusehto riippuu majoittujan valitsemasta varaustyypistä. Varauksen vahvistamiseksi majoittujan tulee antaa hotellille voimassa olevat luottokorttitiedot.

Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan.

Suora linkki varauksen tekoon: https://www.scandichotels.fi/?bookingcode=FIARB

Toivonen, Milla
Milla.Toivonen@fcg.fi