Tekoäly on tulevaisuudessa osa kuntasektorin toimintaa ja tärkeä osa organisaatioiden toiminnan kehittämistä. Ei ole olemassa vain yhtä tekoälyä, jota hyödynnetään kaikkeen. Sen hyödyntäminen tai hyödyntämättä jättäminen on voitava perustella ymmärrettävästi ja hyväksyttävästi.

Organisaatiokohtaisella koulutuksella ratkaisemme juuri teidän organisaationne olennaisimmat kysymykset tekoälyn suhteen. Tuomme tilauskoulutuksen lähelle teitä tai tarjoamme paikasta riippumattoman verkkokoulutuksen teidän tarpeisiinne. Järjestämme FCG:llä noin 600 koulutustilaisuutta vuosittain, joista noin 100 on organisaatiokohtaisesti räätälöityä tilauskoulutusta. Laajan asiantuntijaverkoston ansiosta pystymme räätälöimään juuri teitä parhaiten palvelevan koulutuskokonaisuuden. Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeitanne vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Sopisiko esimerkiksi jokin näistä teemoista teidän tekoälyä koskevien haasteiden tueksi?

Tekoäly ja tulevaisuuden työelämä – teoriasta käytäntöön
Koulutuksessa käydään yhdessä läpi ihmislähtöisesti ja aloittelijaystävällisesti tekoälyn tuomia mahdollisuuksia. Koulutuksen käytyään osallistuja osaa hahmottaa oman työnsä ja toimialueensa osalta, missä tekoälyä voisi tulevaisuuden kunnassa/hyvinvointialueella hyödyntää, ja oppii konkreettisia taitoja tekoälytyökalujen kuten Microsoft Copilot ja ChatGPT käytöstä. Koulutusta voidaan mukauttaa toimialaspesifimmäksi tai osallistujien lähtötason perusteella.

Tekoäly luottamushenkilötyön tukena – teoriasta käytäntöön
Koulutuksessa käydään yhdessä läpi ihmislähtöisesti ja aloittelijaystävällisesti tekoälyn tuomia mahdollisuuksia. Koulutuksen käytyään osallistuja osaa hahmottaa oman luottamushenkilötyöskentelyn osalta, missä tekoälyä voisi tulevaisuuden kunnassa/hyvinvointialueella hyödyntää, ja oppii konkreettisia taitoja tekoälytyökalujen kuten Microsoft Copilot ja ChatGPT käytöstä. Koulutusta voidaan mukauttaa toimialaspesifimmäksi tai osallistujien lähtötason perusteella.

Tekoäly ja tulevaisuuden työelämä – valmiudet kuntoon HR-ammattilaisille
Koulutuksessa käydään yhdessä läpi ihmislähtöisesti ja aloittelijaystävällisesti tekoälyn tuomia mahdollisuuksia ja kehittämistarpeita. Koulutuksen käytyään osallistuja osaa hahmottaa oman työnsä ja työyhteisönsä osalta, missä tekoälyä voisi tulevaisuuden kunnassa/hyvinvointialueella hyödyntää, ja minkälaisia taitoja työyhteisöllä tulisi olla tekoälyn aiheuttamien muutoksien varalta. Koulutusta voidaan mukauttaa toimialaspesifimmäksi tai osallistujien lähtötason perusteella.

Koulutuksen tarkempi sisältö ja kesto suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Tutustu myös koulutuskokonaisuuteemmme: Tekoälyä julkishallintoon -koulutuskokonaisuus (fcg.fi) Koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta webinaarista, jotka käsittelevät tekoälyn perusteita sekä käyttöönottoa, tekoälyn reunaehtoja ja mahdollisuuksia sekä käytännön toteutukset eri toimialoilla.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Koulutuksen tarkempi ohjelma suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

3 h webinaari 3 500 € (+ alv).

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutukset ovat suunnattu sekä kunnille että hyvinvointialueille. Kohderyhmä sovitaan yhdessä tilaajan kanssa.

Kotamäki, Riikka
Asiakkuusvastaava