Tekoälyä julkishallintoon -koulutuskokonaisuus antaa hyvät perustiedot siihen, miten tekoälyä otetaan käyttöön kunnallisissa organisaatioissa sekä hyvinvointialueilla.

Koulutuskokonaisuuden avulla voidaan kehittää ymmärrystä sekä tekoälyn mahdollisuuksista että sen reunaehdoista kunnan ja hyvinvointialueiden toiminnassa. Koulutusten avulla voidaan hahmottaa tekoälyn merkitystä organisaatioiden toiminnassa ja mahdollisuutta hyödyntää sen käyttöä organisaation kehittämisessä.

Koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta webinaarista, jotka käsittelevät tekoälyn perusteita sekä käyttöönottoa, tekoälyn reunaehtoja ja mahdollisuuksia sekä käytännön toteutukset eri toimialoilla.

Koulutuskokonaisuuden webinaarit:

4.10. Tekoälyä julkishallintoon, osa 1 – perusteita käyttöönottoon ja organisaation kehitykseen

19.11. Tekoälyä julkishallintoon, osa 2 – reunaehdot ja mahdollisuudet: lait, turvallisuus, etiikka

10.12. Tekoälyä julkishallintoon, osa 3 – käyttöönotto ja käytännön toteutuksia eri toimialoilla

Voit osallistua myös vain yksittäiseen webinaariin.

Ilmoittauduthan koulutuskokonaisuuteen 26.9. mennessä.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta webinaarista:

4.10klo 9-12 Tekoälyä julkishallintoon, osa 1 – perusteita käyttöönottoon ja organisaation kehitykseen

19.11. klo 9-12 Tekoälyä julkishallintoon, osa 2 – reunaehdot ja mahdollisuudet: lait, turvallisuus, etiikka

• Tekoälyä ohjaavat lait ja säädökset
  • Digiturvallisuus osana tekoälyä
  • Eettiset periaatteet tekoälyn hyödyntämisessä julkisessa hallinnossa

10.12. klo 9-12 Tekoälyä julkishallintoon, osa 3 – käyttöönotto ja käytännön toteutuksia eri toimialoilla

• Tulevaisuuden kuntasektori – miten kuntien valmiuksia tulisi kehittää tekoälyn käyttöönottoa varten
  • Tekoälyn hallinnan välineet ja niiden käyttöönotto Tampereen kaupungilla
  • Tekoälyn hyödyntäminen asiakas- ja potilaskäyntien kirjaamisessa
  • Opetusalan erityiskysymyksiä tekoälyn näkökulmasta

Hinta on 990 € + alv 24% / hlö

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv). Laskutamme koulutusohjelman koko hinnan kerralla koulutusohjelman alkamisen yhteydessä.

Voit perua osallistumisesi maksutta 19.9.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutuskokonaisuus on suunnattu kunnissa työskenteleville, jotka ovat kiinnostuneita ottamaan käyttöön tekoälyä koko organisaation tasolla tai tehostaakseen omaa työskentelyä.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi