Ilmoittaudu
- +
Valitse osallistumistapa
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Tiedonhallinnan ajankohtaispäivät on vuosittain järjestettävä tapahtuma, jossa perehdyt tiedonhallinnan suunnitteluun ja kehittämiseen vaikuttaviin aiheisiin. Tapahtuma antaa tiedonhallinnan asiantuntijoille mahdollisuuden vaihtaa ajatuksia kollegoiden kanssa joko paikan päällä tai verkossa oman valinnan mukaan. 

Vuonna 2025 tapahtumaan kokoontui yli 120 osallistujaa 60 eri kunnasta ja lukuisista muista organisaatioista keskustelemaan ajankohtaisista aiheista!
 

Tervetuloa mukaan päivittämään tietoja ja jakamaan kokemuksia!   

 




 

Hinnat

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen. 
 

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet: 

12.9.2026 mennessä 625 € + voimassaoleva alv.
12.11.2026 mennessä 725 € + voimassaoleva alv.
 
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):

 

12.10.2026 mennessä 595€ € + voimassaoleva alv. / hlö
 

Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa 
 

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt)


12.9.2026 mennessä 725 € + voimassaoleva alv.
12.11.2026 mennessä 825 € + voimassaoleva alv.


Tiedonhallintaverkoston jäsenet: 


12.11.2025 mennessä 595 € + voimassaoleva alv.
 

Hinta sisältää koulutuksen ja sähköisen materiaalin, sekä ohjelmassa mainitut ateriat ja etäosallistuville teknisen toteutuksen.
Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Lisäämme  laskutuslisän 5 € (+ voimassaoleva alv.)
 

Tapahtuman toteutusmuoto saattaa muuttua riippuen etä- ja lähiosallistujien määrästä. Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismuodon voi vaihtaa kuluitta 8 vrk. ennen tapahtumaa tai sairastapauksessa. 
 

Sijainti

Radisson Blu Royal Helsinki

Runeberginkatu 2
00100
HELSINKI

Kenelle

Kokoamme ohjelmaan erityisesti kunnallisissa organisaatioissa työskenteleville tiedonhallinnan asiantuntijoille ajankohtaisia aiheita, mutta tilaisuuteen ovat lämpimästi tervetulleita myös hyvinvointialueiden, valtion ja muiden toimijoiden asiantuntijat.

Majoitus

Radisson Blu Royal Helsinki

Runeberginkatu 2
00100
HELSINKI

Alennuskoodilla WORKER tilaisuuden osallistujat saavat 5 % alennuksen päivän hinnasta Radisson Blu Royalissa. Hinnat sisältävät buffetaamiaisen, langattoman internetyhteyden, asukassaunan (hotellikohtaisesti) ja 14% arvonlisäveron. Hinnasta myönnetään S-Card edut tai Radisson Rewards -edut.

Hinta on voimassa hotellin / hotellien saatavuuden mukaan. 
Huoneita on rajoitettu määrä / päivä ja varauskoodi sulkeutuu automaattisesti, kun se ei ole enää voimassa. Tällöin majoittujat voivat hyödyntää päivän parhaita hintoja.

Varaukset:

Radisson Hotels Myyntipalvelu

Puhelin: +358 300 870 010 / yksittäiset huonevaraukset

Sähköposti: reservations.finland@radissonblu.com
 

Mainitkaa ystävällisesti alennuskoodi WORKER varausta tehdessä.

www.radissonhotels.com - Alennuskoodi: WORKER

Jokainen majoittuja varaa huoneen itse ja vastaa omista majoituskuluistaan. Varaus voidaan perua kuluitta tulopäivään klo 18 mennessä.

Lisätietoa

Raitio, Päivi
Koulutuspäällikkö
Paivi.Raitio@fcg.fi
+358 50 394 7291
Kulmala, Henni
Markkinointikoordinaattori
Henni.Kulmala@fcg.fi
+358 41 732 0355