Me kaikki käsittelemme työssämme tietoa. Tunnistammeko käsittelemämme tiedon luonteen ja osaammeko käsitellä tietoja säädösten mukaisesti ja asiakkaidemme oikeuksia toteuttaen niin kauan kuin tietoa tarvitaan?

Webinaarissa kerrataan tietojen ja henkilötietojen lainmukaista käsittelyä ohjaavan lainsäädännön keskeiset kohdat. Koulutuksessa tutustutaan henkilötietojen lainmukaisen käsittelyn periaatteisiin, tiedonhallinnan peruskäsitteisiin ja organisointiin sekä tietojen suojaamiseen.

Tämän koulutuksen avulla on mahdollista vahvistaa organisaation koko henkilöstön valmiuksia tietosuojan toteuttamiseen ja tietojen käsittelemiseen ja hallintaan.

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Henkilötietojen käsittely

• Henkilötietojen lainmukaisen käsittelyn perusperiaatteet ja tietosuojalainsäädäntö
  • Henkilötietojen käsittelyperusteet
  • Roolit ja vastuut henkilötietojen käsittelyssä
  • Rekisteröidyn oikeudet ja niiden toteuttaminen

Tiedonhallinta organisaatiossa

• Tiedonhallinnan peruskäsitteet
  • Tiedonhallintaa ohjaava lainsäädäntö
  • Tiedonhallinnan järjestäminen organisaatiossa
  • Tiedon elinkaari
  • Tietoturvallisuus

Kouluttajana Toimitusjohtaja Juha Sallinen GDPR Tech

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Sallinen, Juha
Toimitusjohtaja /GDPR Tech

Juha toimii GDPR Tech -yhtiössä tietosuojan konsulttina ja kouluttajana. Työtehtävissä hän on ollut pienestä koulutusyhtiöstä suuriin monikansallisiin jätteihin kuten HP, Unisys, Wipro ja Tieto. Käytännönläheiset työpajat, konsultointi ja tiedonhallinta ovat hänen jokapäiväistä työtään.

Hinta on 240 € + alv 24 %  /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 22.1.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on suunnattu kaikille organisaation hallinnossa työskenteleville toimialasta riippumatta.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi