Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Monet suuret yhteiskunnalliset haasteet ratkaistaan paikallisella tasolla – kunnissa ja hyvinvointialueilla. Organisaatiokohtaisella koulutuksella ratkomme juuri teidän luottamushenkilötyönne olennaisimmat kysymykset. Tuomme tilauskoulutuksen lähelle teitä tai tarjoamme paikasta riippumattoman verkkokoulutuksen koko luottamushenkilöstöllenne.

Järjestämme FCG:llä noin 600 koulutustilaisuutta vuosittain, joista noin 100 on tilauskoulutuksia. Laajan asiantuntijaverkoston ansiosta pystymme räätälöimään juuri teitä parhaiten palvelevan koulutuskokonaisuuden. Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Sopisiko esimerkiksi jokin näistä teemoista teidän luottamushenkilötyönne tueksi?

• Valtuutetun tehtävät ja päätöksenteko
  • Luottamushenkilöt ja kunnan/hyvinvointialueen talous
  • Johtajuus ja yhteistyövalmiudet
  • Esteellisyys ja jääviys kunnassa/hyvinvointialueella
  • Rikonko vai rakennanko - hyviä pelisääntöjä yhteistyöhön
  • Valtuutetut tulevaisuuden kunnan rakentajina
  • Hyvä hallitustyöskentely
  • Hyvä valmistelu ja esittely
  • Kokouskäsittely ja -tekniikka
  • Päätöksenteko ja hallintomenettely, kokousten ABC

Koulutuksen tarkempi sisältö ja kesto suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Tilauskoulutuksen ohjelma suunnitellaan asiakkaan kanssa heidän toiveidensa mukaisesti.

Hinta sovitaan erikseen. Investoi luottamushenkilöiden osaamiseen ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutus on suunnattu kaikille kuntien ja hyvinvointialueiden luottamushenkilöille. Koulutuksen kohdeyleisöä voidaan myös räätälöidä tilaajan toiveesta.