Ilmoittaudu
- +
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Tervetuloa ottamaan Twitterin (X) ja LinkedInin salat haltuun!

Koulutuksen jälkeen osaat tuottaa sisältöä molempiin kanaviin, ymmärrät some-kanavien toimintalogiikan sekä ymmärrät, kuinka kunta voi näkyä kanavissa.

Syvennymme koulutuksessa Twitterin ja LinkdeInin erityispiirteisiin: Ketä tavoitat ja millianen sisältö heihin vetoaa? Opit myös hyödyntämään sovellusten tarjoamaa dataa tehokkaasti viestinnän parantamiseksi.

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja: 

• Twitterin ja LinkedInin perusteiden kertaus
• Viimeisimmät muutokset Twitterissä ja LinkedInissä
• Organisaationa Twitterissä ja LinkedInissä
• Sisällöntuotannon mahdollisuudet ja haasteet
• Mittaamisen merkitys, määrittäminen ja tavoitteet
• Käytännön esimerkkejä

Asiakkailta saatuja palautteita:

"Erittäin hyvä kouluttaja ja selkeä koulutusmateriaali"

"Teemat olivat erittäin ajankohtaisia"

Webinaari on osa Julkisen sektorin ja järjestöjen viestinnän koulutusohjelmaa. Tutustu koulutusohjelman sisältöön! Voit osallistua vain tähän yksittäiseenkin webinaariin.

Ilmoittauduthan 19.11. mennessä.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Ohjelma

Koulutuksessa käsitellään seuraavia aiheita:

 

  • X:n ja LinkedInin perusteiden kertaus
  • Viimeisimmät muutokset X:ssä ja LinkedInissä
  • Organisaationa X:ssä ja LinkedInissä
  • Sisällöntuotannon mahdollisuudet ja haasteet
  • Mittaamisen merkitys, määrittäminen ja tavoitteet
  • Käytännön esimerkkejä

Asiantuntijat

Leino, Teija
iTello Oy
yrittäjä, viestinnän asiantuntija, MAT, Mti
Teija on markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilainen sekä kokenut kouluttaja. Hän on tehnyt pitkän, yli 20 vuoden työuran, media-alalla ja käytännössä elänyt median murroksen. Teijan laaja-alainen kokemus mediasta, sanomalehdestä someen, näkyy käytännössä hänen otteessaan toteuttaa markkinoinnin ja viestinnän suunnittelua, konsultointeja ja koulutuksia. Lisäksi hänellä on 20 vuoden ajalta kokemus kunnallisesta ja seutukunnallisesta päätöksenteosta muun muassa kunnanhallitustyöskentelystä yhteensä 16 vuotta. Teija onkin erikoistunut erityisesti kuntien viestintään ja markkinointiin. Poliittisia luottamustoimia hänellä ei enää ole ollut vuoden 2012 jälkeen. Teija innostuu kaikesta uudesta ja saa muutoksesta voimaa mennä eteenpäin. ”Haluan hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän eri kanavia mahdollisimman 
tehokkaasti ja saada niistä kaiken irti”, sanoo Teija.

Hinnat

Hinta on 270 € + alv 24% / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 hlöä, hinta yhteensä 1080 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1700 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2100 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2700 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 3000 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 3500 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 4000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 4400 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 5000 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruutus
Viimeinen kuluton peruutuspäivä on 12.11.2024. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % koulutuksen hinnasta, johon lisätään laskutuslisä 5 €. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu. Maksuun lisätään arvonlisävero.

Sijainti

FCG Zoom

Kenelle

Koulutus on keskusteleva, käytännönläheinen ja hyödyllinen kaikille, jotka suunnittelevat tai toteuttavat julkisen sektorin tai järjestötoiminnan viestintää. Koulutus sopii esimerkiksi kuntien, hyvinvointialueiden ja järjestöjen tiedottajille, markkinointia toteuttaville, esimiehille, tiiminvetäjille, viestinnän ja markkinoinnin suunnittelijoille, assistenteille, sihteereille, koordinaattoreille ja asiakaspalvelun työntekijöille.

Lisätietoa

Pajunpää, Marianne
Koulutuspäällikkö
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi
+358 41 731 4688
Rope, Tua
Koulutuskoordinaattori
Tua.Rope@fcg.fi
+358 41 730 2370