Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Työhyvinvoinnin tilauskoulutuksessa saatte konkreettiset vinkit ja työkalut työyhteisönne hyvinvoinnin tukemiseen. Koulutus soveltuu pidettäväksi haluamananne ajankohtana esimerkiksi työpajana osaksi TyHy-päivää tai koko organisaatiolle pidettäväksi luennoksi. Toteutus räätälöidään juuri teidän tarpeet ja toiveet huomioiden.

Järjestämme FCG:llä noin 600 koulutustilaisuutta vuosittain, joista noin 100 on tilauskoulutuksia. Laajan asiantuntijaverkoston ansiosta pystymme räätälöimään juuri teitä parhaiten palvelevan koulutuskokonaisuuden. Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Koulutuksessa käsiteltäviä aiheita voi olla muun muassa:

• Työilmapiiri ja tiimityöskentely
  • Viestintä ja tunnetaidot
  • Työuupuminen ja palautuminen
  • Itsensä johtaminen ja työn hallinta
  • Hankalat asiakastilanteet
  • Työyhteisön konfliktien ennaltaehkäiseminen ja ratkaiseminen
  • Työpaikkakiusaaminen

Koulutuksen jälkeen teillä on ajantasalla olevat työkalut rakentaa parempaa työhyvinvointia omassa työyhteisössänne ja olette valmiimpia kohtaamaan arkipäivän haasteet.

Investoi hyvinvoivaan työyhteisöön ja pyydä tarjous!

Tilauskoulutuksen ohjelma suunnitellaan asiakkaan kanssa heidän toiveidensa mukaisesti.

Hinta sovitaan erikseen. Investoi hyvinvoivaan työyhteisöön ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutus on suunnattu kaikille, jotka haluavat edistää oman työyhteisönsä työhyvinvointia ja vuorovaikutusta.

Pantsu, Leena-Kaisa
Asiakkuuspäällikkö