Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Työyhteisötaidot ja vastuullinen työkäyttäytyminen -koulutus tarjoaa taitoja hyvinvoivan työyhteisön rakentamiseksi teidän työyhteisöllenne räätälöitynä tilauskoulutuksena.

Vietämme suuren osan arjestamme töissä ja työyhteisön hyvinvointi heijastuu vahvasti esim. koettuun työtyytyväisyyteen, työkykyyn ja työn tuottavuuteen. Vastuu työyhteisön hyvinvoinnista on koko työyhteisöllä: sekä esihenkilöillä että työntekijöillä.

Webinaarin aikana opit, mitkä ovat hyvinvoivan työyhteisön elementtejä ja miten jokainen omalla vastuullisella työkäyttäytymisellään voi vaikuttaa työyhteisön hyvinvointiin.

Tärkeä osa työyhteisötaitoja on myös kyky käsitellä haastaviakin tilanteita ja keskustelemmekin puheeksi ottamisen taidosta ja haastavista työyhteisötilanteista.

Toteutetaan koulutus organisaatiollenne räätälöitynä tilauskoulutuksena. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Osallistujat ovat kokeneet aiemmat tilauskoulutustoteutukset innostaviksi:

"Hyvä kokonaisuus, tauotettu sopivasti, ei tuntunut pitkästyttävältä, hyvä puhuja oli. Herätti sopivasti ajattelemaan tärkeitä asioita."

"Työyhteisössä on aina niitä, jotka eivät halua olla sosiaalisia tai ovat vetäytyviä. Tämä koulutus pitäisi olla pakollinen kaikille, myös esihenkilöille"

"Hyvä tapa esittää teemat. Kaikinpuolin hyödyllinen työyhteisössä toimimisen kanssa ja vaikeiden asioiden puheeksiottamisessa."

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Koulutuksen sisältö

• Hyvän työyhteisön merkkejä: arvostus, turvallisuus, luottamus
  • Vastuu työyhteisön hyvinvoinnista on meillä kaikilla
  • Miten yhteistyötaitoja rakennetaan työyhteisössä?
  • Vaikeiden tilanteiden käsittely ja puheeksi ottamisen taito

Koulutuksessa voidaan keskittyä teille tärkeisiin ja ajankohtaisiin teemoihin. Sovitaan näistä erikseen yhdessä!

Hinta sovitaan erikseen. Investoi työyhteisöönne ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutus on tarkoitettu kaikille kuntien ja kuntayhtymien sekä hyvinvointialueiden työntekijöille ja viranhaltijoille.

Kotamäki, Riikka
Asiakkuusvastaava