Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Uusi vammaispalvelulaki tulee voimaan 1.1.2025 - pysy mukana muutoksessa ja päivitä tietosi organisaatiollenne suunnatussa tilauskoulutuksessa!

Koulutuksessa pääset syventymään muuttuvaan vammaispalvelulakiin teidän organisaatiolle suunnatussa tilauskoulutuksessa. Asiantuntijan johdolla käydään läpi uusi vammaispalvelulaki esimerkiksi pykälittäin ja tarkastellaan muutosten vaikutusta lain soveltamisalaan tai uudet säännökset ja soveltamisala käytännössä.

Laajan asiantuntijaverkoston ansiosta pystymme räätälöimään juuri teitä parhaiten palvelevan koulutuksen. Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Tutustu myös avoimiin koulutuksiimme:
Uusi vammaispalvelulaki pykälittäin, 31.10.2024
Uusi vammaispalvelulaki käytännössä, 14.11.2024

Koulutuksen tarkempi ohjelma suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Hinta sovitaan erikseen. Investoi osaavaan työyhteisöönne ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Bäckström, Riikka.Backstrom@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

FCG Teams

Koulutus on tarkoitettu vammaispalvelujen johdolle, esihenkilölle ja ammattilaisille.

Bäckström, Riikka
Asiakkuusvastaava