Valmistelijan ja esittelijän koulutuspäivät antaa perustiedot ja valmiudet kuntien ja hyvinvointialueiden päätöksenteossa valmistelu- ja esittelijän tehtävissä toimimiseen.

Koulutuspäivät tarjoavat työkaluja arjen työskentelyyn valmistelijoille ja esittelijöille sekä heidän kanssaan yhteistyötä tekeville.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Edellisen toteutuksen palautteita:

"Teemat olivat ajankohtaisia ja tärkeitä."

"Hienoa oli tavata kollegoja ja huomata, että samat ongelmat ovat joka paikassa ajankohtaisia. Näitä koulutuksia tarvitaan ehdottomasti lisää ja sellaista verkostoitumista samaa työtä tekevien kanssa. Nyt lähdin mukanani paljon uutta tietoa ja lisäksi ihmisiä, joilta sain neuvoja ja vinkkejä."

"Loistavat, asiantuntevat kouluttajat. Jälleen kerran."

"Kattava hyvä paketti toimielinten kanssa työskenteleville. Erittäin hyvä paketti uudemmille tehtävissä toimiville henkilöille ja kertauksena pidempään tehtäviä hoitaneille."

"Koulutuksen aiheet olivat mielenkiintoisia ja sain päivitettyä tietoa hyvistä aiheista."

Hinta on 520 € + alv 24 % /hlö.

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 5.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
HELSINKI

Koulutus on erityisesti tarkoitettu kuntien ja kuntayhtymien valmistelijoille ja esittelijöille sekä toimielinten sihteereille sekä muille valmistelijoiden ja esittelijöiden kanssa työskenteleville.

Majoitus

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
HELSINKI

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Original Sokos Presidentistä 19.-21.11.2024
Huoneet varattavissa 22.10.2024 asti (huoneita rajallinen määrä)

Standard yhden hengen huone 154 eur/huone/yö

Varaukset: Sokos Hotels Myyntipalvelu Puhelin: +358 300 870 000 / yksittäiset
huonevaraukset Sähköposti: sokos.hotels@sok.fi Mainitkaa ystävällisesti
kiintiötunnus ”BFCG Valmistelijat ja esittelijät”
 varausta tehdessä.

www.sokoshotels.fi– varauskoodi netissä BVALMISTELIJAT24

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, hotelliasukkaiden
saunavuoro
,
langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv.

Huonevaraus tulee vahvistaa luottokortilla varauksen yhteydessä.

Huomioithan ystävällisesti, että tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla.

Maksutapa: Maksutapana käteinen, pankkikortti tai luottokortti.

Tiusanen, Liina
Liina.Tiusanen@fcg.fi