Viritä osaamisesi huippuun!

Hallitusohjelmassa on paljon varhaiskasvatukseen liittyviä kirjauksia ja myös muuta on tapahtumassa. Lähde mukaan päivittämään tuorein tieto varhaiskasvatuksen tilannekuvasta ja todellisuudesta. Tehokkaassa webinaarissa otat kerralla haltuun varhaiskasvatuksen ajankohtaisimmat lakimuutokset ja uudistukset sekä niiden vaikutukset käytännön toimintaan.

Tilaisuudessa paneudumme osaavan kouluttajan, Kuntaliiton Jarkko Lahtisen johdolla ajankohtaiseen tilanteeseen, näköpiirissä oleviin muutoksiin ja uudistuksiin, toimintaympäristön kokonaiskuvan hahmottamiseen sekä tulevaisuuden näkymiin.

Osallistumalla koulutuksiimme pidät osaamisesi jatkuvasti huipputasolla varhaiskasvatuksen vaativassa toimintaympäristössä.

Tämä koulutus saanut erinomaista palatetta aiemmilla toteutuskerroilla:

"Hyvä kokonaisuus, selkokielellä ja napakasti esiin tuotuna keskeiset asiat. Hyvä materiaali. Jarkon esitystapa on aina aivan parasta, esittää asiat suoraan, selkeästi, haastaa miettimään ja kyseenalaistaa asioita niin, että itsekin aloin pohtia uudella tavalla. Kouluttajaa on helppo kuunnella, mielenkiinto säilyy koko ajan, näitä Jarkko päiviä aina odottaa. Kiitos myös FCG:lle aina hyvistä koulutuksista!"

"Jarkko osaa asiansa ja puhuu asiaa ja ennen kaikkea YMMÄRTÄÄ myös kentän tilanteen ja ne vaikeudet, joita kohtaamme jatkuvasti arjessa ja palvelujen järjestämisessä kunnissa."

"Erittäin ajankohtaiset teemat Lahtinen on paras!"

"Kouluttaja oli asiansa osaava ja selkeä. Puheenvuorot napakoita ja aihe vaihtui jouhevasti. Oli tärkeää päästä osalliseksi tästä koulutuksesta."

"Jarkko on aina hyvä ja asiansa tunteva puhuja =)"

Lämpimästi tervetuloa mukaan.

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Koulutuspäällikkö Ilkka Paulus, FCG Finnish Consulting Group Oy

9.05 Varhaiskasvatuksen nykytila ja tulevaisuuden näkymät

• Varhaiskasvatuksen tilannekuva ja todellisuus
    • valtakunnallinen tilanne nyt – millainen on oman kuntasi tilannekuva?
    • varhaiskasvatuksen järjestäminen tulevaisuudessa
    • kaksivuotinen esiopetus - vai jotakin muuta?
    • riittävätkö kelpoiset työntekijät?
    • mistä rahat - pitääkö huolestua?

• Hallitusohjelman toimeenpano