Varhaiskasvatuksen asiakasmaksut -webinaarissa käsitelemme tiiviissä paketissa varhaiskasvatuksen asiakasmaksujen jatkuvia muutoksia sekä avaamme laajemminkin näkymiä tulevaisuuteen.

Kertaamme asiakasmaksulain keskeisiä käytänteitä ja toimintatapoja sekä varhaiskasvatuksen osallistumisen vaikutuksia maksuasioihin.

Palautteita aiemmista koulutuksista:

"Koulutuksen pitäjä esitti asiat selvällä suomen kielellä, hän ei käyttänyt "kapulakieltä". Esitys oli helposti ymmärretty. Jarkko on hyvä kouluttaja. Nämä koulutukset ovat aina hyödyllisiä. Mukava kuulla myös muista kunnista, miten heillä menetellään eri asioissa."

"Koulutuksen sisältö oli selkeä ja helposti ymmärrettävä näin vasta-alkajallekin."

"Koulutus oli kattava sisällöltään. Vaikka koulutus oli kestoltaan pitkä, pysyin aktiivisena osallistujana koko ajan. Kiitos siitä kouluttajalle, jolla on taito kertoa asioista laajemmin kun suoralukuna esitettävästä materiaalista ja kysy havainnollistaa esimerkkien avulla käsiteltävää asiaa sekä osallistujia osallistaen esittämällä kysymyksiä myös kuulijakunnalle. KIITOS"

"Sisältö hyvin ajankohtainen ja kattava. Kouluttaja paras ikinä, Jarkkoa voisi kuunnella ja miksei katsellakin vaikka päivästä toiseen :) Selkeä ulosanti, ei niin vakava, pitää mielenkiinnon asiaan yllä koko ajan."

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Hinta on 270 € + alv 24% / hlö

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 11.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on suunnattu varhaiskasvatuksen asiakasmaksujen kanssa työskenteleville sekä johdolle ja esihenkilöille.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi