Varhaiskasvatuksessa uudistukset ja muutokset jatkuvat nopealla aikataululla, ja asioiden haltuunottoon ei aina jää riittävästi aikaa. Tilaisuudessa tarkennamme yhdessä toimialan kokonaiskuvaa, käymme läpi kiperiä kysymyksiä ja hahmotamme mielenkiintoisia tulevaisuuden näkymiä.

• Miltä näyttää tilannekuva ja tulevaisuus?
  • Millaisia ovat hallitusohjelman varhaiskasvatusta koskevat linjaukset, ja mitä ne tarkoittavat käytännössä?
  • Miltä näyttää talous varhaiskasvatuksen näkökulmasta?

Myös henkilöstötilanne ja valvonta puhututtavat.

Webinaarissa kuulet Kuntaliiton ja muiden huippuasiantuntijoiden laadukkaat puheenvuorot näistä ajankohtaisista aiheista. Tilaisuudessa on käytössä viestiseinä, joka mahdollistaa kiperien kysymysten ja kommenttien esittämisen tilaisuuden alustajille.

Viime toteutuksen palautteita:

"Todella hyvä kokonaisuus ajankohtaista tietoa. Mielenkiintoiset puheenvuorot ja erittäin asiantuntevat puhujat"

"Todella hyvää, ajankohtaista asiaa! Puhujat asiantuntevia ja puheenvuorot sopivan mittaisia. Hienosti rakennettu ja järjestetty koulutus!"

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Hinta on 350 € + alv 24 % / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu  4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

21–30 hlöä, hinta yhteensä 2600 €  + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 3500 €  + alv

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 30.10.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Ajankohtaispäivä on suunnattu varhaiskasvatuksen johdolle, esihenkilöille ja asiantuntijoille.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi