Varhaiskasvatuksen palveluohjaus on haastava tehtävä. Miten kaikille hakijoille voidaan järjestää varhaiskasvatuspaikka lakisääteisen ajan puitteissa siten, että perheiden toiveet huomioidaan mahdollisuuksien mukaan?

Toisissa kunnissa palveluohjaus on voitu keskittää erilaisille palveluohjausyksiköille – toisissa kunnissa työtä tekevät edelleen tyypillisesti päiväkodinjohtajat.

Tässä webinaarissa keskityt palveluohjaukseen, sen käytännön haasteisiin, erilaisiin toimintatapoihin ja varhaiskasvatuslain mukanaan tuomiin reunaehtoihin. Tilaisuudessa kuulet myös muita tämän asiakokonaisuuden kanssa painiskelevia kollegoja. Pohdimme yhdessä erilaisia käytänteitä ja jaamme hyviä toimintatapoja.

Webinaarissa alustajina toimivat Suomen Kuntaliiton sekä muut aihealueen asiantuntijat.

Viime toteutus sai paljon positiivista palautetta:

"Palveluohjauksen koulutus oli erittäin tarpeellinen. Todella hyödyllinen palveluohjaajan työhön"

"Sain koulutuksesta paljon hyötyä työhöni, kehitysideoita, hyviä näkökulmia ja keskusteluaiheita muiden palveluohjaajien kanssa yksikössämme"

"Erittäin suuri kiitos vakan palveluohjauksen koulutuspäivästä. Juuri tällaista koulutusta olen odottanut/kaivannut. Päivä oli koottu onnistuneesti ja aihetta lähestyttiin hienosti eri tulokulmista"

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Hinta on 350 € + alv 24 % / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu  4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

21–30 hlöä, hinta yhteensä 2600 €  + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 3500 €  + alv

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 14.10.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Tilaisuus on suunnattu  varhaiskasvatuksen johdolle ja asiantuntijoille.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi