Lähde mukaan uuteen etäkoulutukseen päivittämään tietosi ja kehittämään osaamistasi!

Varhaiskasvatuksen palvelusetelitoimintaan on sovellettu lakia sosiaali- ja terveydenhuollon palvelusetelistä. Nyt koittaa uusi aika. Varhaiskasvatuksen palvelusetelitoimintaan on tulossa oma lainsäädäntönsä.

Tule tuoreeltaan kuulemaan, mitä on tulossa!

• Mikä palvelusetelitoiminnassa säilyy ennallaan, ja mikä muuttuu?
  • Mihin palvelusetelitoiminnan osalta on valmistauduttava?
  • Millaisia vaikutuksia uudesta laista syntyy eri toimijoille?

Paneudumme myös kuntien ja toimijoiden erilaisiin käytänteisiin ja taloudellisiin näkökulmiin. Tuleeko uuden lain myötä velvoitteita ja määrityksiä palvelusetelin arvon määrittelyyn? Entä yksityisen hoidon tuki –  vaikuttaako muutos tähän toimintaan?

Tehokkaassa etäkoulutuksessa päivität tietosi ja saat kattavan kokonaiskuvan tulevasta uudistuksesta ja sen vaikutuksista. Uudistukseen sisältyvien hyvien tavoitteiden lisäksi pohdimme myös sen käytännön toteutusta ja siihen mahdollisesti liittyviä haasteita.

Tilaisuuden kouluttajana kehittämispäällikkö Jarkko Lahtinen Suomen Kuntaliitosta.

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Ilmoittauduthan 21.4. mennessä

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 270 € + voimassaoleva alv / hlö

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 14.4.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on suunnattu kunnan järjestämän ja yksityisen varhaiskasvatuksen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi