Käymme Ympäristönsuojelun viranomaispäivillä läpi kuntien ympäristönsuojelun ajankohtaiset aiheet kuten säädösmuutokset.

Asiantuntevien puheenvuorojen lisäksi päivien parasta antia ovat verkostoituminen ja kokemusten vaihtaminen kollegoiden kanssa.

Illansuussa kokoonnumme yhteiseen illanviettoon, jossa pääset jatkamaan antoisia keskusteluja kollegojen kanssa.

Aiempien vuosien osallistujat ovat pitäneet päivien monipuolisista teemoista:

"Mielestäni puhujat olivat hyvin valittu, esitykset selkeitä ja selvästi henkilöt olivat hyvin sisällä aiheessaan."

"Kaikki aiheet olivat hyödyllisiä, kiitokset esittäjille asiantuntemuksensa tarjoamisesta!"

"Hyviä näkökulmia esityksissä. Niistä sai käsityksen mitä on valmisteilla, mitä vaihtoehtoja harkitaan ja millä aikataululla."

Ilmoittaudu mukaan ja pysy mukana ympäristönsuojelun ajankohtaisissa muutoksissa.

Ilmoittauduthan 25.5. mennessä

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 550 € + voimassaoleva alv /hlö.

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 25.5.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Sataman Viilu

Satamakatu 10
Jyväskylä

Koulutus on tarkoitettu kaikille kuntien ympäristönsuojelun parissa työskenteleville.

Majoitus

Solo Sokos Hotel Paviljonki

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Sokos Hotel Paviljongista ajalle 8.-10.6.2025
Huoneet varattavissa 11.5.2025 klo 18.00 asti (huoneita rajallinen määrä)

Standard yhden hengen huone 146 eur/huone/yö
Standard kahden hengen huone 156 eur/huone/yö

Varaukset www.sokoshotels.fi -sivujen kautta,
Jyväskylän Sokos Hotellien myyntipalvelusta puh. 020 1234 640 tai

sähköpostitse paviljonki.jyvaskyla@sokoshotels.fi
Varauskoodi: BYMP25060

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, hotelliasukkaiden
saunavuoro, langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv.

HUOM! Yksittäinen kiintiöstä tehty varaus on peruttavissa kuluitta 7 vrk ennen saapumispäivää.

Huonevaraus tulee vahvistaa luottokortilla varauksen yhteydessä.

Huomioithan ystävällisesti, että tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla.

Maksutapa: Maksutapana käteinen, pankkikortti tai luottokortti.

Toivonen, Milla
Milla.Toivonen@fcg.fi