Tervetuloa Hyvinkäälle 15.-16.8.2024!

Kuntajohtajapäivät on vuosittain toteutettava laadukas verkostoitumisfoorumi kuntajohtajille. Tapahtuman järjestävät Suomen Kuntaliitto ja FCG Finnish Consulting Group.

Päivillä käsitellään kuntien elinvoimaa, kuntajohtajan työtä ja kuntien roolia muuttuvassa tilanteessa. Tapahtuma on loistava paikka kuntajohtajalle päivittää ajankohtaisia tietoja kuntasektorilta ja verkostoitua kollegoiden kanssa.

Päivät on suunniteltu kaupungin- ja kunnanjohtajille, apulaiskaupunginjohtajille ja pormestareille.

Tunnelmia viime vuoden tapahtumasta:

"Hyvä, jalostunut tuote joka kantaa vuodesta toiseen."

"Hyvät ja ajankohtaiset teemat. Monipuolinen sisältö."

"Ohjelma ja kaikki järjestelyt kokonaisuudessaan onnistuivat mainiosti."

"Käytännön järjestelyt, aikataulut ja kuljetukset toimivat hyvin. Iltavieton ohjelma täysi potti!"

"Tilaisuudesta sai jälleen hyviä virikkeitä ja esimerkkejä omaan työhön peilaten. Toki unohtamatta hyviä kollegatapaamisia."

Liity keskusteluun #kuntajohtajapäivät @FCG_Group @Kuntaliitto

12.00 Lounas
13.15 Keynote
14.00 Päivien yhteenveto ja katse kohti Kuntajohtajapäiviä 2025
14.15 Päätöskahvit ja hyvää kotimatkaa!

Keränen, Krista
Vision Factory Oy
liiketoimintamuotoilija

Krista Keränen on yhteiskehittämisen, muotoiluajattelun, innovaatiojohtamisen ja pellillistämisen asiantuntija yli 30 vuoden kokemuksella. Kristan vahvuutena on ihmisten innostaminen ja energisointi. Koulutukseltaan hän on Doctor of Philosophy (PhD) in Engineering, University of Cambridge 2015.

Krista on vetänyt yli 500 koulutusta, konsultointiprojektia, innovaatioleiriä ja työpajaa liittyen palveluliiketoiminnan ja ekosysteemien kehittämiseen sekä vastannut useiden innovaatioprojektien toteuttamisesta. Kristan pedagoginen osaaminen on myös vahva ja hänellä on laaja TKI-toiminnan asiantuntemus. Vuonna 2015 hän väitteli yhteiskehittämisestä, palvelumuotoilusta ja palveluinnovaatioista Cambridgen yliopistosta.

Yhteistyökumppanit

Keva
Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT
Kuntien Tiera Oy
Suomen Kuntaliitto ry; Finlands Kommunförbund rf

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
14.6.2024 mennessä 690 € + alv 24 %
15.8.2024 mennessä 790 € + alv 24 %

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom! Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
15.7.2024 mennessä 670 € + alv 24 % / hlö

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt):
14.6.2024 mennessä 790 € + alv 24 %
15.8.2024 mennessä 890 € + alv 24 %

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Lisäämme laskutuslisän 5 € (+ alv 24 %).

Hotel Sveitsi

Härkävehmaankatu 4
Hyvinkää

Hotel Sveitsi sijaitsee valtatie E12 läheisyydessä, Hyvinkään keskustan tuntumassa. Matka-aika Helsingistä on autolla noin 45 minuuttia, Lahdesta 1 tunti, Tampereelta 1,5 tuntia ja Turusta 2 tuntia. Julkiset kulkuneuvot kulkevat Hyvinkäälle eri puolilta Suomea. Helsinki-Vantaan lentoasemalta matka taittuu taksilla tai junalla noin puolessa tunnissa-tunnissa. Hyvinkään rautatie- ja linja-autoasemilta matkaa Hotel Sveitsiin on alle 1,5 km.

Kaupungin- ja kunnanjohtajille, apulaiskaupunginjohtajille ja pormestareille.

Majoitus

Prime sviitti
297 € yhden hengen huone/yö
312 € kahden hengen huone/yö

Huonehintoihin sisältyy aamiainen, pysäköinti, kuntosalin käyttö sekä pääsy Sveitsin uimalaan. Kaikissa huoneissa on nettiyhteys, taulu-tv ja hiustenkuivaaja. Huonehinnat eivät sisällä Prime Guest -kanta-asiakasetuja. Lisätietoja huonetyypeistä >

Kiintiöstä on mahdollista tehdä varauksia sovituilla hinnoilla 13.8.2024 saakka hotellin yleisen varaustilanteen mukaan. Myöhemmin tuleviin huonevarauksiin sovelletaan kulloinkin voimassa olevaa päivän parasta hintaa ja varaustilannetta.

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse. Kiintiöstä varatun yksittäisen huonevarauksen voi perua kuluitta tulopäivään klo 18 asti (ellei toisin ole sovittu).

Varaustunnus: 140824FCG (syötetään Ryhmäkoodi -kenttään)
Varaukset netissä: www.hotelsveitsi.fi

Myyntipalvelusta: puh. +358 293 200 200, sähköposti: sales@primehotels.fi

Kiintiöstä tehdyt huonevaraukset tulee vahvistaa luottokortilla (numero ja voimassaoloaika) varauksen yhteydessä.

Lehtinen-Nevalainen, Kaisu
Kaisu.Lehtinen-Nevalainen@fcg.fi