Valitse osallistumistapa

KYBER 2025

Mitä kunnissa ja hyvinvointialueilla olisi tärkeää ymmärtää kyberturvallisuuden osalta ja tehdä kyberturvallisuuden eteen? Kyberturvallisuuspäivät kokoaa alan keskeiset toimijat ja ajankohtaiset viestit yhteen tapahtumaan. Ilmoittaudu mukaan!

"Hyvä kattaus puheenvuoroja henkilöiltä, jotka voivat oikeasti vaikuttaa asioihin."

"Asiantuntevia ihmisiä ja ajankohtaisia aiheita."

Tarjoaako yrityksesi palveluja julkiselle sektorille? Kiinnostaako näkyvyys tapahtumassa?

Osallistu yrityskumppanina – tavoitat tehokkaasti ja kohdistetusti uudet ja nykyiset asiakkaat, saat näkyvyyttä yrityksen tuotteille ja palveluille, ja verkostoidut muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Lisätietoja kumppanuudesta ja varattavista paikosta sähköpostilla.

Liity keskusteluun #kyberpäivät @FCG_Group

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät, hyvinvointialueet ja valtio:
24.7.2025 mennessä 710 € + voimassaoleva alv
23.9.2025 mennessä 810 € + voimassaoleva alv

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille, hyvinvointialueille ja valtiolle, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
25.8.2025 mennessä 680 € + voimassaoleva alv / hlö

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt):
24.7.2025 mennessä 810 € + voimassaoleva alv
23.9.2025 mennessä 910 € + voimassaoleva alv

Verkostojen jäsenet:
Kuntien tietosuojavastaavien -verkoston jäsenet, Kuntien tietoturva -verkoston jäsenet ja Turvallinen ja kriisinkestävä kunta -verkoston jäsenet:
23.9.2025 mennessä 580 € + voimassaoleva alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat ja etäosallistuville teknisen toteutuksen. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle. Lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 päivää ennen tapahtumaa (25.8.2025 mennessä). Lisäämme laskutuslisän 5 € (+ voimassaoleva alv). Valitsethan oikean hinnan ilmoittautuessasi, FCG:llä on oikeus muuttaa hintaa yllä listatun hinnoittelun mukaisesti.

Tapahtuman toteutusmuoto saattaa muuttua riippuen etä- ja lähiosallistujien määrästä. Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismuodon voi vaihtaa kuluitta 8 vuorokautta ennen tapahtumaa tai sairastapauksessa.

Helsinki Congress Paasitorni

Paasivuorenkatu 5 A
HELSINKI

Kyberturvallisuuspäivät on suunnattu kunnallisten organisaatioiden ja hyvinvointialueiden digitaalisen turvallisuuden ja kyberturvallisuuden ylläpitämisestä ja kehittämisestä vastaaville asiantuntijoille ja organisaatioiden johdolle. Mukaan ovat tervetulleita kaikki julkishallinnossa ja yrityksissä työskentelevät, digitaalisesta turvallisuudesta ja tietosuojasta kiinnostuneet asiantuntijat ja johdon edustajat.

Majoitus

Scandic Paasi Hotel Helsinki

Paasitornin kokousasiakkaana voit nauttia majoitusedusta Scandic Paasissa ja Scandic Hakaniemessä.

KYBERIN AIKANA SAAT MAJOITUSEDUN KÄYTTÖÖSI:

• -10 % alennus päivän Full Flex -huonehinnasta
  • Joustava majoitusvaraus, joka on muutettavissa ja peruttavissa aina saapumispäivään klo 18:00 mennessä
  • Oikeuttaa kanta-asiakasetuihin sekä kerryttää pisteitä
  • Hintaan sisältyy runsas aamiainen, langaton internet sekä kuntohuoneen käyttö

MAJOITUSVARAUKSET:

Varaa helposti asiakasnumerolla D000029097

Scandicin kotisivulta www.scandichotels.fi syöttämällä asiakasnumero Varauskoodit-kohtaan tai
suoraan alla olevasta linkistä: https://www.scandichotels.fi/?bookingcode=D000029097

Scandic pidättää oikeuden olla tarjoamatta alennusta erityisen korkean kysynnän aikaan.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi