Nova Schola on vuoden tärkein kohtaamispaikka kuntien viranhaltijoille ja luottamushenkilöille sekä palveluntuottajille eli kaikille, jotka ovat suunnittelemassa, toteuttamassa tai päättämässä, millaisia ovat kunnan koulut ja päiväkotitilat, oppimisympäristöt, yhteistyörakenteet ja toimintakulttuuri! Millainen on koulutuspalvelujen ja oppimisen tulevaisuus, ja millaisissa rakenteissa se todentuu?

Osallistumalla tapahtumaan pääohjelmaan ja vaihtoehtoisiin rinnakkaisohjelmiin saat uutta tietoa ja kehität osaamistasi. Tutustut hyviin esimerkkeihin, kokemuksiin ja toimiviin käytäntöihin. Pääset rakentamaan yhteistä näkemystä juuri teidän kuntaanne parhaiten soveltuvista ratkaisuista! Tapahtuma tarjoaa erinomaisen verkostoitumismahdollisuuden - myös eri alojen yrityksille, jotka tarjoavat osaamistaan ja palveluitaan ratkaisujen toteutukseen.

Onko yrityksesi kiinnostunut näkyvyydestä tapahtumassa?
Tapahtuman yhteydessä järjestetään näyttely, jossa yritykset voivat esitellä omia ratkaisuja ja palveluja seminaarin osallistujille. Lisätietoja varattavista paikoista näyttelymyynti.

Liity keskusteluun #novaschola @FCG_Group

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät, hyvinvointialueet ja valtio

Kuntien, kuntayhtymien ja hyvinvointialueiden asiakkaat:
6.9.2024 mennessä 590 € + alv 24%
5.11.2024 mennessä 690 € + alv 24%

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille, hyvinvointialueille ja valtiolle (väh. 4 hlö, hinta per hlö):
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
7.10.2024 mennessä 670€ € +alv 24% / hlö

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt)
Muiden organisaatioiden asiakkaat:

6.9.2024 mennessä 690 € + alv 24%
5.11.2024 mennessä 790 € + alv 24%

Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Hinta sisältää ohjelman ja sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Laskuihin lisätään laskutuslisä (5€ + alv. 24%).

Scandic Park Helsinki

Kuntien viranhaltijoille ja luottamushenkilöille sekä palveluntuottajille eli kaikille, jotka ovat suunnittelemassa, toteuttamassa tai päättämässä, millaisia ovat kunnan koulut ja päiväkotitilat.

Majoitus

Scandic Park Helsinki

Olemme varanneet majoituskiintiön tapahtuman ajaksi. Jokainen majoittuja varaa ja maksaa majoittumisensa itse.

Standard yhden hengen huone 155 euroa / huone / yö
Standard kahden hengen huone 175 euroa / huone / yö

Majoituksen voi varata osoitteesta:

Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BFCG051123 myös puhelimitse tai sähköpostitse hotellin yhteystietoja
käyttäen.

Mannerheimintie 46
00260 HELSINKI
Puhelinnumero: +358 9 47371
Sähköposti: parkhelsinki@scandichotels.com

Huoneet ovat varattavissa 20.10.2024 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Blom, Nana
Nana.Blom@fcg.fi