Valitse osallistumistapa

Opetusalan tietosuojaseminaari Otso käsittelee henkilötietojen käsittelyn erityispiirteitä opetusalalla. Tilaisuudessa saat tietoa ajankohtaisista henkilötietojen lainmukaista käsittelyä koskevista aiheista, sekä kuulet ja vaihdat kokemuksia siitä, miten tietosuojaa opetusalan organisaatioissa käytännössä edistetään.

FCG suunnittelee tilaisuuden ohjelmasisältöä yhteistyössä korkeakoulujen ja perus- ja toisen asteen oppilaitosten tietosuoja-asiantuntijoiden sekä Suomen Kuntaliiton asiantuntijoiden kanssa.

Tunnelmia aiempien vuosien Otsoista:

"Ihan huippu setti - odotan jo ensi vuotta :)"
"Koulutuksen sisältö oli kiinnostava ja oman työni kannalta myös tarpeellinen."
"Erittäin ajankohtaiset aiheet. Monet luennoitsijat toivat esille myös tulevaisuuden muutoksia, mikä on hyvä näkökulma esityksissä."
"Luennoitsijat hyviä asiantuntijoita, esimerkit mukana. Koulutus järjestetty hyvin, tauotettu myös hyvin."

Tervetuloa – ilmoittaudu mukaan tapahtumaan!

Liity keskusteluun #otso @FCG_Group

Tänä vuonna Otso päivittää ja kirkastaa monia tuttuja teemoja, kattaukseen kuuluvat muun muassa seuraavat aiheet:

•    Tuoreet ja tulevat lakiuudistukset
•    Opetuksessa hyödynnettävien ohjelmistojen ja sovellusten hankinta ja käyttöönotto
•    Malleja vaikutustenarviointiin
•    Ajankohtaista tekoälystä
•    Moninaiset tietopyynnöt ja niihin vastaaminen
•    Tiedon elinkaari tietosuojan näkökulmasta
•    Opiskeluhuollon palvelut ja tiedonsiirto