Sisältölohkot

fcg-verkkokurssit-hallinto-ja-laki

Verkkokurssit sote-ammattilaisille

Tälle sivulle olemme koonneet sosiaali- ja terveydenhuollon verkkokurssitarjontaa. Verkossa opiskelu on joustavaa ja tarjoaa sinulle mahdollisuuden itsenäiseen opiskeluun valmiin materiaalin avulla.  Useimmat kurssit on jaettu osioihin, jotka sisältävät erilaisia luentoja ja kirjallista aineistoa. Osioiden päätteeksi pääset testaamaan tuoretta osaamistasi oppimistehtävien avulla.

Sosiaali- ja terveydenhuollon verkkokurssit

Voit ilmoittautua verkkokursseille ennakkoon ennen kurssin aukeamisajankohtaa, ja opiskelun voit aloittaa heti, kun kurssi avautuu. Kurssin voit suorittaa 1-3 kuukaudessa aiheesta riippuen. Osassa kursseista on päättökoe, ja joistakin kursseista saat myös todistuksen. Tutustu monipuoliseen verkkokurssitarjontaan ja valitse sinulle sopivin kokonaisuus!

Etkö löytänyt etsimääsi? Vai kiinnostaisiko organisaatiokohtainen koulutus?

Kysy myös tilauskoulutuksista, jotka toteutamme asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan.
Ota yhteyttä: asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsu, etunimi.sukunimi@fcg.fi, puh. 050 466 2905