Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

DRG-päivät on nyt Valtakunnalliset sote-tiedolla johtamisen päivät! Tapahtuma keskittyy jatkossakin asiakas- ja potilasluokittelujärjestelmien avulla jalostetun tiedon hyödyntämiseen ja yhdistelyyn muiden tietojen kanssa.

Päivien aikana saat tuoreita ajatuksia ja käytännön ratkaisuja tiedolla johtamiseen ja sen kehittämiseen niin hyvinvointialueilla kuin kansallisellakin tasolla.

Koulutuspäiviltä saat uutta tietoa tiedolla johtamiseen ja kustannuslaskentaan hyvinvointialueilla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tapahtuman ohjelma julkaistaan myöhemmin keväällä 2024!

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
Julkisen sektorin asiakkaat: Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
20.9.2024 mennessä 590 € + alv 24 %
20.11.2024 mennessä 690 € + alv 24 %

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
21.10.2024 mennessä 550 € + alv 24 % / hlö

Muut organisaatiot:
Yksityisen sektorin asiakkaat: Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
20.9.2024 mennessä 690 € + alv 24 %
20.11.2024 mennessä 790 € + alv 24 %

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ alv 24 %).

Sokos Hotel Ilves

För vem

Seminaari (tapahtuma) on tarkoitettu kaikille sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnan johtamisen, tieto- ja taloushallinnon, tietojen suunnittelun ja hyödyntämisen parissa työskenteleville henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita eri järjestelmistä saatavan tiedon hyödyntämisestä ja tiedolla johtamisen kehittämisestä hyvinvointialueella.
Lisäksi kaikille, jotka ovat kiinnostuneita verkostoitumaan ja oppimaan tiedon hyödyntämisestä sosiaali- ja terveysalalla.

Inkvartering

Sokos Hotel Ilves

Olemme varanneet majoituskiintiön 19. - 21.11.2024 seuraavasti:

Standard yhden hengen huone 165 euroa / huone / yö
Standard kahden hengen huone 185 euroa / huone / yö
Superior yhden hengen huone 185 euroa / huone / yö
Superior kahden hengen huone 205 euroa / huone / yö

Huonevaraukset tulee tehdä 12.11.2024 klo 18 mennessä.
Huomioithan, että erikoishintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä.

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv. Pidätämme oikeuden ALV muutokseen. Hotellihuoneet ovat käytettävissänne tulopäivänä klo 15:00/16:00 (Flamingo) alkaen
lähtöpäivään klo 12:00 saakka.

Varaukset:
Sokos Hotels Myyntipalvelu Puhelin: +358 300 870 000 / yksittäiset huonevaraukset Sähköposti: sokos.hotels@sok.fi Mainitkaa ystävällisesti kiintiötunnus ”BFCGSOTE” varausta tehdessä.
www.sokoshotels.fi– varauskoodi netissä BFCGSOTE

Maksutapa: Jokainen majoittuja vastaa itse omista majoituskuluistaan.
Maksutapana hyväksymme käteisen, pankkikortin tai luottokortin.

Varauksen voimassaolo: Kiintiöstä tehdyt huonevaraukset tulee vahvistaa luottokortilla varauksen yhteydessä tai maksaa etukäteen. Huomioittehan ystävällisesti, että tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla. Kiintiöstä tehdyn yksittäisen varauksen viimeinen kuluton peruutuspäivä on 7 vuorokautta ennen tulopäivää.

Ytterligare information

Heikkinen, Tarja