Select how to participate
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

FCG:n koulutustarjonta tukee suunnitelmallisesti kuntien, kuntayhtymien, maakuntaliittojen ja hyvinvointialueiden tarkastuslautakuntien ja sitä avustavien viranhaltijoiden toimintaa koko niiden toimikauden ajan.

Seminaarin monipuolinen ohjelma ja verkostoitumismahdollisuus kollegojen kanssa lisäävät osallistujien tietotaitoa ja varmuutta toimia tarkastuslautakunnan aktiivisina jäseninä ja sitä lähellä olevissa tehtävissä.
Lähtekää koko lautakuntana mukaan alan vuosittaiseen huipputapahtumaan, jonka järjestävät kunta-alan suurin koulutusorganisaatio FCG ja kunta-alan johtava tilintarkastusyhteisö BDO.

Olethan jälleen tai ensimmäistä kertaa mukana verkostoitumassa, keskustelemassa ja oppimassa yhdessä kollegoiden kanssa.

Paikan päällä tai etänä – miten juuri Sinulle parhaiten sopii!

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
3.8.2025 mennessä 610 € + voimassa oleva alv / henkilö
1.10.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv / henkilö

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
2.9.2025 mennessä 580 € + voimassa oleva alv / henkilö

Muut organisaatiot:
3.8.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv / henkilö
1.10.2025 mennessä 810 € + voimassa oleva alv / henkilö

Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

Lipun kuluton peruutus 3.9. mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 100 % osallistumisen hinnasta. Sairastapauksissa osallistuminen on mahdollista vaihtaa toiseen toteutusmuotoon tai kuluitta toiselle henkilölle.

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ voimassa oleva alv)

Solo Sokos Hotel Pier 4

Seminaari on tarkoitettu tarkastuslautakuntien jäsenille ja varajäsenille, tarkastuslautakuntaa avustaville viranhaltijoille sekä ulkoisessa ja sisäisessä tarkastuksessa toimiville. Tapahtuma soveltuu sekä kunnissa, kuntayhtymissä, maakuntaliitoissa että hyvinvointialueilla työskenteleville.

Hannukkala, Pekka
Pekka.Hannukkala@fcg.fi