Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Koulutus perehdyttää osallistujat tarjousajan päättymisen jälkeisiin hankintaprosessin vaiheisiin. Koulutuksen avulla varmistat, että organisaatiossasi tehdään hankintoja laissa säädettyjen menettelyjen mukaisesti.

Webinaarissa saat tiiviin perehdytyksen tarjousten vastaanottamiseen ja käsittelyyn, ja opit miten tarjouksissa olevia puutteita on mahdollista täsmentää.

Koulutuksessa käydään läpi tarjousten vertailua, ja sitä millä perusteella valitaan tarjouskilpailun voittaja. Opit myös, milloin kysymykseen tulee tarjoajan ja tarjouksen poissulku.

Hankintapäätökseen liittyvät vastuut ja päätökseen vaadittavat tiedot käydään läpi koulutuksen aikana. Koulutus perehdyttää myös hankintoihin liittyvään muutoksenhakuun ja sen ohjeistamiseen.

Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.

8.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:

• Tarjousten läpikäynti
  • Hankintapäätös
  • Hankintasopimus
  • Muutoksenhaku

Kouluttajina johtava juristi Eeva-Riitta Högnäs ja erityisasiantuntija Nelly Karhunen Julkisten hankintojen neuvontayksiköstä.

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.

Föreläsare

Högnäs, Eeva-Riitta
Suomen Kuntaliitto ry;Finlands Kommunförbund rf
Johtava juristi, ledande jurist
Karhunen, Nelly
Suomen Kuntaliitto ry;Finlands Kommunförbund rf
Erityisasiantuntija

Hinta on 230 € + alv 24 % /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä  (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 13.5.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustiedot julkisia hankintoja ohjaavasta sääntelystä ja hankintaprosessin vaiheista. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen.

Ytterligare information

Tiusanen, Liina