Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Itsensä johtaminen ja ajankäytön hallinta -koulutuksessa pääset pohtimaan monipuolisesti hyvinvointia nykyajan työelämässä!

Työn tekemisen tavat ja työelämässä vaadittavat taidot kehittyvät jatkuvasti. Tällaisia taitoja ovat mm. itsensä johtamisen, stressin ja ajankäytön hallinta sekä vuorovaikutustaidot. Webinaari tarjoaa oivalluksia ja käytännönläheisiä neuvoja näiden taitojen hallitsemiseen ja sitä kautta hyvinvoinnin edistämiseen työelämässä.

Osallistujat ovat kehuneet koulutuksen aihetta ja sisältöä:

”Oikein ajankohtainen ja tarpeellinen sisältö. Aina oppii jotain uutta ja ymmärtää asioita eri kantilta. Kouluttaja oli todella fantastinen, ammattitaitoinen ja inspiroiva. Oli ilo kuunnella häntä. Kiitos!”

”Hyvin jäsennelty, käytännönläheinen esitys. Pidin näkökulmasta työelämätaitoihin ja hyvin eri osiot olivat linkitetty toisiinsa. Luento teki päivästäni työnilon päivän.”

”Hyviä ja tärkeitä asioita. Näitä on hyvä kerrata elämänvarrella säännöllisesti. Aina oppii ja hoksaa jotakin uutta tai unohtunutta.”

”Erittäin hyödyllinen ja ajankohtainen. Sain monia oivalluksia ja vinkkejä ihan koko työyhteisöäkin ajatellen.”

”Koulutuksen teemat olivat hyviä ja niitä on mahdollisuus lukea uudelleen. Omaa työtäni ajatellen hyvin ajankohtaista asiaa.”

”Hyvät ajankohtaiset teemat ja selkeä ja hyvä esiintyjä.”

”Kaikinpuolin ajankohtainen aihe ja puhuja teki taitavasti ajankohtaisia nostoja esitykseensä.”

”Todella hyvä aihe ja koulutus. Koen että koulutuksesta on hyötyä omassa työssäni. Puhuja oli selkeä ja otti hyvin huomioon koulutettavat vaikka olikin etäkoulutus. Se että saa esittää kommentteja/kysymyksiä etäkoulutuksen aikana on mielestäni tärkeää.”

12.50 Linjat avataan

13.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Marianne Pajunpää, FCG Finnish Consulting Group Oy

Ohjelmassa:

• Työn muutos ja hyvinvointi tulevaisuuden työelämässä
  • Miten johdan itseäni niin, että jaksan
  • Stressi ja sen hallinta
  • Ajankäytön hallinta: työkaluja arkeen

16.00 Koulutuksen päätös

Kouluttajana VTM, psykoterapeutti Merja Vuorinen, Liikuntatieto Easy Living Oy

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Föreläsare

Vuorinen, Merja
Liikuntatieto Easy Living Oy
VTM, psykoterapeutti
Sosiologian ja viestinnän opintojen sekä yritysten ja yhteisöjen tiimivalmennuksesta hankkimansa kokemuksen ansiosta Merja on kehittynyt taitavaksi työyhteisövalmentajaksi sekä innostavaksi luennoitsijaksi. Entisenä huippu-urheilijana Merja tuntee eri valmennusmenetelmät ja on kaikissa projekteissa mukana sydämellään. Suosittuja ovat mm. työyhteisöjen kehittäminen, esimiesvalmennukset ja -koulutukset sekä luentomuotoiset, osallistavat koulutukset. Merjalla on kokemusta niin parin tunnin luennoista, kokonaisten hyvinvointipäivien vetämisestä kuin valmentajanakin toimimisesta pitkissä työyhteisökehittämishankkeissa. Myös henkilökohtaiset valmennukset kuuluvat Merjan osaamisalueisiin. Merja suoritti helmikuussa 2006 ratkaisukeskeisen psykoterapian psykoterapeuttiopinnot Lyhytterapiainstituutissa. Merjan motto on: Keep it simple

Priser

Hinta on 230 € + alv 24 % /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä  (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 3.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Webinaari on suunnattu henkilöstön kehittämisestä vastaaville asiantuntijoille, esimiehille sekä kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille.

Ytterligare information

Pajunpää, Marianne