Anmäl dig
- +
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Onko kunnassanne ollut haastavia, monimutkaisia tai arvokkaita ICT-hankintoja tai onko niitä mahdollisesti pian tulossa? Onko organisaatiossanne riittävästi erityisosaamista ja -ymmärrystä onnistuneen ICT-hankintaprosessin läpiviemiseksi?

Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille kattava ymmärrys ICT-hankintojen toteuttamisesta, keskittyen erityisesti vaikuttavuuden, kustannustehokkuuden ja laadun saavuttamiseen sekä onnistuneen kilpailuttamisen loppuun viemiseen. Osallistujat oppivat parhaita käytäntöjä hankintaprosessien läpiviemisestä sekä hankintalain asettamien vaatimusten noudattamisesta. Lisäksi koulutuksessa pyritään antamaan työkaluja hankintaprosessin hallintaan ja kehittämiseen, juuri julkisten ICT-hankintojen näkökulmasta.

Koulutuksessa keskustellaan mm. ICT-hankintojen perusperiaatteista, ketteristä ICT-hankinnoista sekä kokonaisarkkitehtuurista kuten tietoturvan, rajapintojen ja organisaatioon integroinnin näkökulmasta.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittauduthan 25.9. mennessä



Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Priser

Hinta on 240 € + voimassaoleva alv / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 18.8.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Plats

FCG Zoom

För vem

Koulutus on suunnattu kuntien hankinta-asiantuntijoille, tietohallintojohtajille, ICT-hankinnoista vastaaville asiantuntijoille sekä ICT-toimittajille ja palveluntarjoajille.
 

Ytterligare information

Kumpulainen, Kristiina
Koulutuspäällikkö
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi
+358 41 730 8940
Asiakaspalvelu, koulutukset
koulutusinfo@fcg.fi
041 730 9011
Tavoitettavissa arkisin 8.30-15.00