Kriisi on aina yllätys! Tiedätkö, kuinka voitte viestinnän keinoin varautua ja vastata yllättäviin kriisitilanteisiin organisaatiossanne?
Maineenhallinta ja kriisiviestintä -webinaarissa otat haltuun kriisiviestinnän ja maineenhallinnan keskeisimmät periaatteet haastavia viestintätilanteita varten. Koulutus tarjoaa arvokasta tietoa ja käytännön työkaluja haastavissa tilanteissa viestimiseen.
Koulutuksessa opit, miten kriisitilanteessa tiedotetaan ja miten mediasuhteet hallitaan kriisissä. Lisäksi saat käytännön valmiuksia siihen, miten menetellä somekohun yllättäessä. Käsittelemme myös valmistautumisen ja ennakoimisen merkitystä, palvelulupausta sekä nopeuden ja selkeyden merkitystä kriisissä.
Tule mukaan oppimaan parhaita käytäntöjä ja strategioita, jotka auttavat sinua menestymään julkisen sektorin ja järjestöjen viestinnässä haastavissa tilanteissa!
Viime toteutuksen palaute:
"Aiheet olivat hyvin ajankohtaisia työni kannalta, ja puhujat hyvin selkeitä ja ammattitaitoisia. Sisällöt olivat mielenkiintoisia aitojen esimerkkien vuoksi"
Webinaari on osa Julkisen sektorin ja järjestöjen viestinnän koulutusohjelmaa. Tutustu koulutusohjelman sisältöön! Voit osallistua vain tähän yksittäiseenkin webinaariin.
Ilmoittauduthan 26.11. mennessä.
Program
Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:
- Julkisen yhteisön viestintä avointa myös kriisissä
- Kriisi on aina yllätys
- Toimi ripeästi, mutta harkiten
- Kirkasta ydinviesti
- Media kysyy, me vastaamme
- Päivitä kriisin jälkeen viestintäsuunnitelma
- Sosiaalisen median maineenhallinta
- Palvelulupaus
- Valmistautuminen ja ennakointi
- Somekohun synty
- Käytännön vinkit somekohuun
Föreläsare
Priser
Hinta on 230 € + voimassaoleva alv /hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 920 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1500 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2300 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2500 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2700 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 2900 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 4000 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruutus
Viimeinen kuluton peruutuspäivä on 19.11.2024. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % koulutuksen hinnasta, johon lisätään laskutuslisä 5 €. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu. Maksuun lisätään arvonlisävero.
Plats
FCG Zoom
För vem
Koulutus on keskusteleva, käytännönläheinen ja hyödyllinen kaikille, jotka suunnittelevat tai toteuttavat julkisen sektorin tai järjestötoiminnan viestintää. Koulutus sopii esimerkiksi kuntien, hyvinvointialueiden ja järjestöjen tiedottajille, markkinointia toteuttaville, esimiehille, tiiminvetäjille, viestinnän ja markkinoinnin suunnittelijoille, assistenteille, sihteereille, koordinaattoreille ja asiakaspalvelun työntekijöille.