Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Julkishallinnon organisaatiot tuottavat tehtävissään paikkatietoja, joita julkaistaan eri organisaatioiden tietopalveluissa. Mitä tulee huomioida julkaisuissa ja miten varmistamme, että eri organisaatioiden julkaisut ovat yhdenmukaiset?

Koulutuspäivästä saatua palautetta:

"Hyviä puhujia, hyvät järjestelyt. Aihe oli ajankohtainen ja tarpeellinen!"

"Hyvä ohjelma jossa oli hyvä kokonaisuus ja sopivan vaihtelevat puhujat. Jotenkin tuntui että päivä meni kuin siivillä"

Toivottu koulutus tulee taas – tule kuulemaan ajankohtaiskatsaus ja verkostoitumaan kollegojen kanssa!

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 350+ voimassaoleva alv / hlö

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 27.8.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Sokos Hotel Tripla Pasila

Kuntien, maakuntien ja valtion organisaatioiden paikkatietojen tuotannosta ja jakelusta vastaavat asiantuntijat; kuntien, maakuntien ja valtion paikkatieto-organisaatioiden tietohallinnon asiantuntijat; turvallisuuden kanssa työskentelevät julkishallinnon asiantuntijat sekä kuntien kaavoittajat ja rakennusvalvojat.

Nurmio, Emmi
Emmi.Nurmio@fcg.fi