Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Onko hyvinvointialueellanne ollut haastavia, monimutkaisia tai arvokkaita ICT-hankintoja tai onko niitä mahdollisesti pian tulossa? Onko organisaatiossanne riittävästi erityisosaamista ja -ymmärrystä onnistuneen ICT-hankintaprosessin läpiviemiseksi?

Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille kattava ymmärrys ICT-hankintojen toteuttamisesta, keskittyen erityisesti vaikuttavuuden, kustannustehokkuuden ja laadun saavuttamiseen sekä onnistuneen kilpailuttamisen loppuun viemiseen. Lisäksi koulutuksessa keskitytään sosiaali- ja terveydenhuollon erityispiirteisiin esimerkiksi lainsäädännön ja asiakas- ja potilasturvallisuuden näkökulmasta. Osallistujat oppivat parhaita käytäntöjä hankintaprosessien läpiviemisestä sekä hankintalain asettamien vaatimusten noudattamisesta. Lisäksi koulutuksessa pyritään antamaan työkaluja hankintaprosessin hallintaan ja kehittämiseen, juuri julkisten ICT-hankintojen näkökulmasta. Koulutuksessa kuullaan case esimerkkejä hyvinvointialueilta.

Koulutuksessa keskustellaan mm. ICT-hankintojen perusperiaatteista, ketteristä ICT-hankinnoista sekä kokonaisarkkitehtuurista kuten tietoturvan, rajapintojen ja organisaatioon integroinnin näkökulmasta.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittauduthan 9.9. mennessä

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 350 € + voimassaoleva alv / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu  4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

21–30 hlöä, hinta yhteensä 2600 €  + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 3500 €  + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 5500 € + alv.

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 2.9.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus on suunnattu sosiaali- ja terveydenhullon hankinta-asiantuntijoille, tietohallintojohtajille, ICT-hankinnoista vastaaville asiantuntijoille sekä ICT-toimittajille ja palveluntarjoajille.

Ytterligare information

Kumpulainen, Kristiina