Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Webinaarissa tarkastellaan tekoälyn käyttöönottoa ja käyttöä eri toimialoilla kunnissa, kaupungeissa ja hyvinvointialueilla. Lisäksi koulutuksessa kuullaan käytännön esimerkkien kautta tekoälyn käyttöönoton suunnitelmaa, toteutusta sekä mahdollisesti haasteita, ja pohditaan julkishallinnon erityispiirteitä.

Tämä koulutus on osa Tekoälyä julkishallintoon -koulutuskonaisuutta. Katso koko koulutusohjelman tiedot täältä. Voit ilmoittautua myös pelkästään tähän yksittäiseen koulutukseen.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

8.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Tekoälyn hallinnan välineet ja niiden käyttöönotto Tampereen kaupungilla
Hallintotieteen tohtorikoulutettava Sanni Pöntinen, Tampereen yliopisto

10.00 Automaattisen päätöksenteon kansallinen sääntely
Juristi Atte Kuismin-Raerinne, Lakiapu Kuismin-Raerinne

10.45 Tauko

11.00 Tekoäly - ei vain teknologiahankinta, vaan toimintatavan uudistus
Head of Public Sector Sales Sari Sireeni-Seirala ja AI Advisor Jenni Porvari , Fujitsu Finland Oy

11.30 Esimerkkejä tekoälyprojekteista palveluntuottajan näkökulmasta - näin säästettiin satoja tunteja
Kehitysjohtaja Jussi Vira ja vanhempi AI konsultti Mats Neovius, CGI

Föreläsare

Kuismin-Raerinne, Atte
Lakiapu Kuismin-Raerinne
Juristi

Atella on kokemusta sekä yksityisen ja julkisen sektorin oikeudellisista kiemuroista, joista hän on myös kouluttanut vuodesta 2020 lähtien. Koulutukseltaan Atte on Oikeustieteen maisteri sekä itseoppinut nörtti. Hän kouluttaa laajasti eri aiheista kunnallisoikeuden yksityiskohdista aina EU:n teknologiaoikeuden suuriin linjoihin.

Neovius, Mats
CGI Suomi Oy
Vanhempi AI konsultti

Matsia motivoi liiketoiminnallisten ongelmien ratkaiseminen ja niiden vieminen osaksi toiminnan prosesseja. Yli 20 vuoden kokemuksella hän yhdistää asiakkaan toimialaosaamisen nykyaikaisiin tekoäly- ja koneoppimismenetelmiin. Nykyisessä roolissaan Mats vie tekoälyä uusille sovellusalueille tavoitteenaan parantaa liiketoiminnan suorituskykyä dataohjautuvasti.

Porvari, Jenni
Fujitsu Finland Oy
AI Advisor
Pöntinen, Sanni
Tampereen Yliopisto
Hallintotieteen tohtorikoulutettava

Sanni Pöntinen on toiminut lähes 20 vuoden ajan kehittämistehtävissä julkisella sektorilla. Kulttuuri- ja taidealan tehtävissä Pöntinen on toiminut tuottajana, johtavana museolehtorina ja kehittämispäällikkönä. Strategia- ja kehittämisyksikössä Pöntinen rakensi tulevaisuuden kuntaa projektipäällikkönä Tampere 2020-luvulla projektissa ja Elinvoiman ja kilpailukyvyn palvelualueella Pöntinen toimi kehittämispäällikön ja hr-päällikön rooleissa. Vuoden 2023 aikana Pöntinen loi Älykaupunki kaupunkilaisille-kehitysohjelmassa kaupungille tekoälyn hallinnan välineitä. Pöntinen on hallintotieteen tohtorikoulutettavana Tampereen yliopistossa Johtamisen ja talouden tiedekunnassa ja mukana Etairos-tutkimushankkeessa. Työn alla olevassa väitöskirjassa Pöntinen tutkii altruismia julkisessa johtamisessa.

Sireeni-Seirala, Sari
Fujitsu Finland Oy
Head of Public Sector Sales

Sari on toiminut 24 vuotta it-alalla eri tehtävissä ja ollut koko it-uransa yhteistyössä julkishallinnon organisaatioiden kanssa. Nykyisessä roolissaan hän johtaa julkishallinnon myyntitiimiä Suomen Fujitsulla.

Vira, Jussi
CGI Suomi Oy
Kehitysjohtaja

Hinta on 390 € + voimassaoleva alv / hlö

71 -100 hlöä hinta yhteensä 5500 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5€ + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 25.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Webinaari on suunnattu kunnissa tai hyvinvointialueilla työskenteleville, jotka ovat kiinnostuneita ottamaan käyttöön tekoälyä sisältäviä järjestelmiä ja prosesseja koko organisaation tasolla tai tehostaakseen omaa työskentelyä.

Ytterligare information

Kumpulainen, Kristiina