Sisältölohkot

turvallisesti-fcgn-tapahtumassa

Turvallinen kokemus FCG:n koulutus- ja tapahtumatilaisuuksissa

Tasa-arvoisuus, syrjinnän vastustaminen ja kaikille turvallisen kokemuksen varmistaminen ovat FCG:n tilaisuuksissa ensisijaisia tavoitteita. FCG ei hyväksy tilaisuuksien aikana tai sen tuotannossa minkäänlaista häirintää tai huonoa kohtelua esimerkiksi sukupuolen, etnisen taustan, ulkonäön tai seksuaalisen suuntautumisen vuoksi tai toisten koskemattomuuden loukkaamista millään tavoin.

Edellytämme kaikilta tilaisuuksissa mukana olevilta sitoutumista turvallisemman tilan periaatteisiin:

• Kunnioitamme toistemme fyysistä ja sosiaalista tilaa
• Kuuntelemme toisiamme ja annamme kaikille mahdollisuuden osallistua keskusteluun
• Puhumme kunnioittavasti kaikista ihmisistä ja ihmisryhmistä
• Annamme jokaisen puhua puolestaan, emmekä tee oletuksia toisistamme
• Puutumme häiritsevään puheeseen ja käytökseen yhteisvastuullisesti

Mikäli kohtaat tilaisuuden aikana ahdistavaa, epäasiallista tai muuten epäilyttävää käytöstä, kerrothan siitä heti FCG:n henkilökunnalle. Verkossa tapahtuvissa häirintätilanteissa voit laittaa sähköpostia osoitteeseen koulutusinfo@fcg.fi.

Terveysturvallisuus

Terveysturvallisuusohjeiden tarkoituksena on tukea tilaisuuden turvallista ja vastuullista järjestämistä. Tulethan tapahtumaan vain terveenä. Tilaisuuteen ei tule osallistua paikan päälle, mikäli olet kipeä tai tunnet oireita sairastumisesta. Pidä huolta hyvästä käsihygieniasta.

FCG noudattaa voimassa olevia viranomaisohjeita ja tapahtuman järjestelyissä huomioidaan tapahtuman aikana mahdollisesti voimassa olevat tapahtumaohjeistukset ja -rajoitukset. Tiedotamme lisätietoja asiasta välittömästi, mikäli viranomaismääräykset tai suositukset päivittyvät.