Sivistysjohdon vuoden päätapahtuma tulee taas!

Suomen Kuntaliitto ja FCG järjestävät yhteistyössä Opsia ry:n kanssa Sivistystoimen neuvottelupäivät 30.9-1.10.2025  tällä kertaa Scandic Park Helsingin upeissa puitteissa.

Sivistystoimen päätapahtuma kokoaa yhteen kaikki alan keskeiset toimijat. Tapahtuma on laaja yhteisöllinen foorumi kehitysnäkymien yhteiselle pohdinnalle, yhteistyön edistämiselle ja toimijoiden verkostoitumiselle.

Neuvottelupäivillä syvennymme sivistystoimen ajankohtaisimpiin asioihin ja tulevaisuuden näkymiin.

Tervetuloa mukaan inspiroitumaan ja rakentamaan yhdessä sivistyspalveluiden tulevaisuutta!

Tunnelmia edellisestä tapahtumasta:

"Taattua tavaraa puhujien suhteen!"

"Ajankohtaiset teemat ovat aina hyviä ja tarpeellisia. Näin osallistujat saavat kokonaiskäsityksen meneillään olevista tilanteista."

"Kaikki toimi täydellisesti. Paikka oli paras mahdollinen!"

"Kiitos, hieno ja odotettu tilaisuus."

Liity keskusteluun #sivistystoimenneuvottelupäivät​ #sivistysjohto @FCG_Group @Kuntaliitto

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät, hyvinvointialueet ja valtio:

8.10.2024 mennessä 550 € + voimassa oleva alv.
1.8.2025 mennessä 610 € + voimassa oleva alv.

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille, hyvinvointialueille ja valtiolle, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):
Huom! Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.

31.8.2025 mennessä 580 € + voimassa oleva alv. / hlö

Muut organisaatiot (julkiset ja yksityiset yhtiöt, säätiöt):

8.10.2024 mennessä 610 € + voimassa oleva alv.
1.8.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv.

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Lisäämme laskutuslisän 5 € (+ alv).

Scandic Park Helsinki

Sivistystoimen neuvottelupäivät on suunnattu laajasti sivistys- ja opetustoimen sekä varhaiskasvatuksen johdolle ja asiantuntijoille, muille koulutuksen järjestäjille, kuntajohdolle ja luottamushenkilöille sekä kaikille opetus-, kulttuuri- ja varhaiskasvatusasioista innostuneille. Tervetuloa!

Majoitus

Scandic Park Helsinki

Scandic Park tarjoaa alennusta koulutuksen osallistujille varauskoodilla CGWM. Varaukset tehdään osoitteessa scandichotels.fi.

Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä.

Yksittäisen majoitusvarauksen peruutusehto riippuu majoittujan valitsemasta varaustyypistä. Varauksen vahvistamiseksi majoittujan tulee antaa hotellille voimassa olevat luottokorttitiedot.
Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan viimeistään 10 päivää ennen saapumista.

Scandic Friends-jäsenten kannattaa tarkistaa myös saatavilla olevat kanta-asiakastarjoukset.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi