Valtakunnalliset erityishuoltopäivät ovat nyt vammaispalveluiden tulevaisuusfoorumi

Vammaispalveluiden tulevaisuusfoorumi jatkaa erityishuoltopäivien perinnettä – keskiössä on kehitysvammaisten henkilöiden palvelut osana muuttuvaa vammaispalveluiden kokonaisuutta. Tervetuloa pohtimaan yhdessä kollegoiden kanssa, kuinka palveluiden järjestämisen haasteisiin vastataan.

Foorumin kohokohdat:
•    Asiantuntijapuheenvuorot: Kuule alan johtavilta asiantuntijoilta ajankohtaisista aiheista ja tulevaisuuden näkymistä.
•    Ota aikaa ajattelulle: Kiireisen työarjen keskellä on muistettava pysähtyä: reflektoi mennyttä ja hahmota nykytilaa päätöksenteon ja kehittämisen tueksi.
•    Verkostoituminen: Tapaa kollegoitasi ympäri Suomea ja vaihda ajatuksia ja kokemuksia erilaisista käytännöistä ja hankkeista.

Onko organisaatiosi kiinnostunut näkyvyydestä tapahtumassa
Tapahtuman yhteydessä järjestetään näyttely, jossa yritykset voivat esitellä omia ratkaisuja ja palveluja seminaarin osallistujille. Lisätietoja varattavista paikoista näyttelymyynti.

Tunnelmia viime vuoden tapahtumasta:
"Aiheet olivat ajankohtaisia ja erittäin mielenkiintoisia. Suurin osa puhujista oli luontevia esiintyjiä, joita oli miellyttävä kuunnella. Koin tapahtuman työni kannalta antoisiksi ja hyödyllisiksi."

"Tulevat lakimuutokset linkitettynä sote-uudistukseen oli luennoissa hyvä. Sopivasti terveydenhuollon ja sosiaalihuollon asioita."

"Teemat hyviä, en työskentele alalla, mutta antoi uutta tietoa, perheeseemme kuuluu erityisnuori."

TORSTAI 25.9.2024
9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
10.00 Tervetuloa!
koulutuspäällikkö Minna Kylmälahti, FCG
10.05 Ajankohtaisia puheenvuoroja
12.00 Makuelämyksiä lounasbuffetista ja näyttelyyn tutustuminen
13.00 Ajankohtaisia puheenvuoroja ja keskusteluja
14.30 Kahvitauko ja näyttelyyn tutustuminen
15.00 Keskustelu
16.30 Päivän päätös

19.00-22.00 Illallinen ja livemusiikkia

PERJANTAI 26.9.2024
9.00-11.00 Jakaantuneena kahteen sessioon
10.50-11.10 Yhteistyökumppaneiden tietoiskuja
11.10 Lounas ja näyttelyyn tutustuminen
12.15 Ajankohtainen teema
13.45 Iltapäiväkahvit
14.15  Ajankohtainen teema
15.15 Koulutuspäivien päätös - hyvää kotimatkaa

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Hyvinvointialueet

27.7.2025 mennessä 610 € + voimassa oleva alv.

24.9.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv.

Ryhmähinta hyvinvointialueille, kun 5 tai useampi osallistuja (per hlö):

Ryhmähinta hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 5 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.

26.8.2025 mennessä 580 € € + voimassa oleva alv. / hlö

Muut organisaatiot:

Muiden organisaatioiden asiakkaat: Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

27.7.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv.

24.9.2025 mennessä 810 € + voimassa oleva alv.

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ alv.). Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

Scandic Park Helsinki

Tapahtuma on suunnattu vammaisalan johtajille, esimiehille ja asiantuntijoille sekä luottamushenkilöille.

Kylmälahti, Minna
Minna.Kylmalahti@fcg.fi