Lastensuojelun kentällä työskenteleviltä ammattilaisilta edellytettään hallintolain tuntemista ja lainsäädännön soveltamista.

Verkossa suoritettavalla Hallintolaki-mikrokurssilla opit hallintolain merkityksestä lastensuojelussa ja hyvän hallinnon perusteista, puhevallan käyttämisestä sekä asiamiehen ja avustajan käytöstä.

Tässä mikrokurssissa käsitellään muun muassa

• Hallintolain keskeisiä sisältöjä
  • Puhevallan käyttämistä
  • Asiamiehen ja avustajan roolia.

Hallintolaki -mikrokurssi on osa Lastensuojelun huippuosaajaa ja se kuuluu Lainsäädäntö ja asiakastiedot lastensuojelussa - kurssipakettiin.

Kurssin suoritus

• Tunnukset: Ilmoittautumisen jälkeen saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden arkipäivän kuluessa.
  • 2kk suoritusaika: Saatuasi tunnukset sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 5 tuntia aikaa.
  • Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella.

Hallintolaki - mikrokurssi (5h)

• Hallintolaki
  • Asianosainen
  • Asiamies ja avustaja
  • Puhevallan käyttäminen
  • Tehtävä: Hallintolaki

Tervetuloa opiskelemaan verkossa! Voit aloittaa opiskelun milloin vain.

Korpela, Annika
Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy
Lakimies

Annika on koulutukselta oikeustieteiden maisteri (OTM). Hän työskentelee tällä hetkellä juristina Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy:ssä, johon hän siirtyi Kuntaliitosta vuoden 2023 alusta. Annikan osaamisaluetta on sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntö. Ennen Kuntaliittoon siirtymistä Annika on toiminut lastenvalvojana.

Hinta on 120 € + voimassa oleva alv per käyttäjä

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 490 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 990 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 1 490 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 2 190 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 2 990 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 3 990 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 4 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi.

Lue lisää FCG Digikanava -lisenssistä

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Lasten kanssa työskenteleville ammattilaisille: lastensuojeluun, perusterveydenhuoltoon, erikoissairaanhoitoon, varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen.