Stressi ja paine kuuluvat modernin tietotyön luonteeseen. Tiukat määräajat, vaativat projektit ja alati muuttuva toimintaympäristö luovat jatkuvaa painetta ja aiheuttavat stressiä. Onneksi stressiä voi oppia hallitsemaan ja paineensietokykyä voidaan kehittää. Stressi ja paineensietokyky -mikrokurssi antaa eväät stressin tunnistamiseen ja hallintaan. Lisäksi mikrokurssilla käsitellään tunteiden säätelyä, suorituskeskeisyydestä irtautumista sekä tarjotaan käytännön työkaluja arjessa menestymiseen.

Stressi ja paineensietokyky-mikrokurssi on osa suurempaa jatkuvan oppimisen digikoulutuspalvelua Työntekijän Digiakatemiaa ja se kuuluu Työhyvinvointi-kurssipakettiin.

• Kesto - Mikrokurssin suorittamiseen tulee varata noin 2 tuntia opiskeluaikaa
  • Työn oheen - Mikrokurssin voi suorittaa työn oheen sopivissa jaksoissa
  • Todistus- Mikrokurssin suoritus palkitaan sertifikaatilla

Mikrokurssi koostuu 10 verkossa suoritettavasta mikrosisällöstä:

• Mitä stressi on?
  • Stressin tunnistaminen ja vaikutukset
  • Näin hallitset stressiä
  • Asiat, jotka kuormittavata työssä
  • Kuinka palaudun työstä?
  • Tunteiden säätely
  • Paineensietokyvyn merkitys työelämässä
  • Irti suorituskeskeisyydestä
  • Elämän tavoitteiden kompassi
  • Mindfulness-harjoitus

Miten pääsen aloittamaan mikrokurssin suorittamisen?

• Ilmoittauduttuasi verkkokurssille, saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden vuorokauden kuluessa.
  • 2kk suoritusaika - Hinta kattaa suoritusoikeuden ilmoittautuneille kahdeksi kuukaudeksi (2kk)
  • Ajasta ja paikasta riippumaton - Kurssipaketin sisältöjä voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta rajattomasti. FCG Digikanava toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla.

Mikrokurssi koostuu kymmenestä verkossa suoritettavasta mikrosisällöstä. Mikrokurssien sisällöt koostuvat teksteistä, videoista, kuvista, taulukoista sekä testeistä. Yhden mikrosisällön suorittamiseen menee keskimäärin 10-15 minuuttia.

Stressi ja paineensietokyky- mikrokurssi (2h)

• Mitä stressi on?
  • Stressin tunnistaminen ja vaikutukset
  • Näin hallitset stressiä
  • Asiat, jotka kuormittavata työssä
  • Kuinka palaudun työstä?
  • Tunteiden säätely
  • Paineensietokyvyn merkitys työelämässä
  • Irti suorituskeskeisyydestä
  • Elämän tavoitteiden kompassi
  • Mindfulness-harjoitus

Tervetuloa opiskelemaan verkossa! Voit aloittaa opiskelut milloin vain.

Vuorinen, Merja
Liikuntatieto Easy Living Oy
VTM, psykoterapeutti
Sosiologian ja viestinnän opintojen sekä yritysten ja yhteisöjen tiimivalmennuksesta hankkimansa kokemuksen ansiosta Merja on kehittynyt taitavaksi työyhteisövalmentajaksi sekä innostavaksi luennoitsijaksi. Entisenä huippu-urheilijana Merja tuntee eri valmennusmenetelmät ja on kaikissa projekteissa mukana sydämellään. Suosittuja ovat mm. työyhteisöjen kehittäminen, esimiesvalmennukset ja -koulutukset sekä luentomuotoiset, osallistavat koulutukset. Merjalla on kokemusta niin parin tunnin luennoista, kokonaisten hyvinvointipäivien vetämisestä kuin valmentajanakin toimimisesta pitkissä työyhteisökehittämishankkeissa. Myös henkilökohtaiset valmennukset kuuluvat Merjan osaamisalueisiin. Merja suoritti helmikuussa 2006 ratkaisukeskeisen psykoterapian psykoterapeuttiopinnot Lyhytterapiainstituutissa. Merjan motto on: Keep it simple

Hinta on 120 € + alv 24 % per käyttäjä

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 490 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 990 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 1 490 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 2 190 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 2 990 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 3 990 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 4 990 € + alv

Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsulta (leena-kaisa.pantsu@fcg.fi tai puh. +358 50 466 2905).

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

FCG Digikanavaa tarjotaan myös "avaimet käteen" -ratkaisuna, jossa asiakas saa koko Digikanavan sisällön organisaationsa käyttöön edistämään strategista jatkuvaa oppimista. Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme hinnoittelusta ja käytännön järjestelyistä suuremmille ryhmille ja suuremmille palvelun laajuustasoille.

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Digiakatemia sopii kenelle tahansa työelämässä olevalle tai sinne tähtäävälle. Digiakatemiassa koulutettavia työelämätaitoja tarvitaan jokaisessa uran vaiheessa, jokaisessa eri tehtävässä ja jokaisella eri organisaation portaalla.

Bräysy, Joonas
Tuoteomistaja