Odotettu ajankohtaispäivä jokaiselle automatisoidun talousraportoinnin parissa työskentelevälle tai siitä vastaavalle henkilölle kunnissa ja kuntayhtymissä sekä hyvinvointialueilla!
Aamupäivän yhteisessä osiossa saat monipuolisen käsityksen talousraportoinnin kokonaisuudesta, käyttötarkoituksista sekä raporttipalveluista. Tällöin läpikäydään sekä kuntien että hyvinvointialeuiden raportointia ohjaavat yhteiset pääkohdat kuten pakollisuustiedot, sektoriluokitus ja tilien luettelo.
Iltapäivällä erilliset linjat sekä kunnille / kuntayhtymille että hyvinvointialueille. Silloin paneudutaan täsmällisemmin juuri kunnan tai hyvinvointialueen raportointia koskeviin muutoksiin ja erityiskysymyksiin.
Poimintoja päivän aiheista:
- Kerättävien tietojen käyttötarkoitukset
- Kirjanpitolautakunnan kunta- ja hyvinvointialuejaoston yleisohjeiden ja AURA-käsikirjan suhde
- Raporttimallit ja -näkymät; talous– ja muiden tietojen löytäminen eri sivustoilta
- TE-palveluiden ja Kotoutumislain uudistus (KOTO)
- Vammaispalvelulain muutokset
Lähetä oma kysymyksesi asiantuntijoille jo ennakkoon ja saat vastauksia ammatillisesti haastaviin tilanteisiin!
Mukana arvostetut asiantuntijat seuraavista organisaatioista:
* Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL)
* Opetushallitus (OPH)
* Tilastokeskus (STATT)
* Suomen Kuntaliitto (KL)
Viime toteutuksen palautteita:
"Hyvät ajankohtaiset asiat. Puhujat erittäin hyviä ja materiaalit hyvät"
"Hyvä päivitys, mistä tietoa löytyy kun tarve tulee"
Ilmoittauduthan 27.10. mennessä.
Hinnat
Hinta on 390 € + voimassaoleva alv / hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 1560 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 2500 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 3200 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 4000 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 4500 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 5000 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 5200 € + alv
71 -100 hlöä hinta yhteensä 5500 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 5800 € + alv.
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 20.10.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Kenelle
Webinaari on suunniteltu sekä perehdytykseksi vasta-alkajille että syventäväksi koulutukseksi pidempään automatisoidun talousraportoinnin kanssa toimineille kunnissa ja kuntayhtymissä sekä hyvinvointialueilla.