Mistä asioista sivistystoimen kentällä keskustellaan juuri nyt? Sivistyslautakunnan luottamushenkilökoulutus -webinaari tarjoaa tiiviin paketin ajankohtaisia ja tulevaisuuteen suuntaavia puheenvuoroja Kuntaliiton asiantuntijoilta.

Koulutusiltapäivässä paneudut luottamushenkilön työssä näkyviin kysymyksiin ja teemoihin moninaisista näkökulmista. Koulutus soveltuu sekä uusille sivistyslautakunnan luottamushenkilöille, että jo pidempään mukana olleille luottamushenkilöille, sillä luvassa on ajankohtainen tilannekatsaus.

Edullinen ryhmähintamme on tarkoitettu koko lautakunnalle, eli samalla hinnalla koulutukseen voivat osallistua sekä sivistyslautakuntaan kuuluvat luottamushenkilöt että lautakunnassa mukana olevat esittelijät ja sihteerit.

Tästä koulutuksesta osallistujat saavat käyttöönsä tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 1 300 € + voimassaoleva alv / lautakunta.

Organisaatiokohtainen hinta ei rajaa osallistujamäärää.

Voitte perua ryhmän osallistumisen maksutta 23.9.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun.

Webinaari sopii sekä uusille että jo pidempään luottamustehtävissä toimiville sivistyslautakunnan sekä muiden sivistyksen toimialaan kuuluvien lautakuntien jäsenille sekä kunnanvaltuustojen ja -hallitusten jäsenille. Koulutuksessa rakennamme kokonaiskuvaa sivistyspalveluiden kattavasta kokonaisuudesta ja luottamushenkilön roolista sivistyslautakunnan toiminnassa.

Blom, Nana
Nana.Blom@fcg.fi